سلامت و تندرستی

عوارض مصرف بیش از حد کافئین چیست؟

طبق گفته سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ، یک قاشق غذاخوری قهوه پودر شده به ۲۸ فنجان قهوه محدود شده است ، به همین دلیل فروش کافئین در بسیاری از کشورها ممنوع است. این ممنوعیت ناشی از کشته شدگان اخیر است.

افتخار مصرف بیش از حد کافئین!

گزارش جدید دکتر کارگردانی Rebecca Hursten نشان می دهد چه اتفاقی می افتد که کافئین در مقادیر مصرف شود. توصیه این است که در حدود یک بیمار 26 ساله دو قند (حدود 20 گرم) کافئین مصرف کند. این پنجاه تا شصت فنجان قهوه است ، که Harvesten و همکارانش می گویند چیزی بیش از فقط کشتن نیست.

به گفته محققان ، مصرف بیش از 1 تا 2 گرم منجر به اثرات سمی بر بدن می شود. عوارض جانبی مصرف بیش از 5 گرم کافئین یا غلظت خون بالای 80 میلی گرم در لیتر. در یک بیمار ، میزان کافئین تا 147 میلی گرم در لیتر با داروهای ضد التهاب وجود داشت. قبل از معالجه ، بیمار علائمی از قبیل تنگی نفس ، تعریق ، اضطراب و مشکلات تنفسی ، فشار خون مزمن ویروس کرونا و ریوی و همچنین فشار خون بالا داشت که از نزدیک توسط پزشکان مورد بررسی قرار گرفت. ECG آن نشان داده است كه در تاكيكاردي بطن چند فرمي ناهنجاري وجود دارد ، و مطالعات نشان داده اند كه نوعي اسيد بنام اسيدوز متابوليك (با مقادير كم دي اكسيد كربن و اكسيژن در خون) وجود دارد. و تعداد گلبول های سفید افزایش یافته است.

بيمار پس از بستري در بيمارستان جهت از بين بردن مسموميت با کافئین تحت پيگيري پزشکي قرار گرفت.

محققان می گویند اگرچه هیچ دستورالعمل دولتی برای سوء استفاده از الکل وجود ندارد ، اما شما قهوه خطرناک می نوشید.

science.lert.com

2121

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا