اقتصادی

عمل خیرخواهانه مردم قم در آزادی زندانیان نیازمند قابل تقدیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجید شهریاری شامگاه پنجشنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قم که به همت ستاد دیه استان، سیمای نور و گروه ساختمانی ایرابن در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد گفت: باید به خیرین و مردم نوع دوست قم خداقوت گفت چرا که در این ایام در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش بسیاری کردند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بیان کرد: گاهی افراد در اثر یک اتفاق کوچک کارشان به زندان می کشد و این امر موجب بروز مشکلاتی برای خانواده های آنان نیز می شود که باید از این عمل خیرخواهانه خیرین در راستای آزادی زندانیان نیازمند بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: از دوران کودکی به امر بازیگری علاقه داشتم و سال ۶۸ تئاتر را آغاز کردم و ۳۸ سال در این امر سابقه دارم و کار تصویر را هم از سال ۷۳ دنبال کردم و تاکنون ۲۵۲ کار تصویری داشتم که سریال های متهم گریخت و سه در چهار از مهمترین کارها است.

شهریاری بیان کرد: بازیگرهای طنز می‌توانند جدی بازی کنند، اما بازیگرانی که جدی کار کردند برای آنان سخت است که طنز بازی کنند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: همه بازیگران وضعیت مالی خوبی ندارند و هنرمندانی هستند که در زمینه کارهای خیرخواهانه قدم هایی برمی دارند.

دکمه بازگشت به بالا