ورزش

علت مشخص نشدن سرنوشت واگذاری تراکتورسازی تبریز از زبان نماینده ورزقان

نماینده ورزقان در مجلس یازدهم معتقد است شرکت ملی مس ورزقان به اشتباه فکر می کند که قبول انتقال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای او به صرفه نیست.

الهویردی دهقانی در گفت وگو با سی وی نت، درباره آینده انتقال تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به مس ورزقان اظهار کرد: به این انتقال ایمان داشته باشید، تلاش می کنیم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم درباره عدم توضیح مبلغ درخواستی، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تولید شده است. پرداخت خواهد کرد. گروه در مشکل است و زنوزی نمی تواند آن را برگرداند.

دهقانی از پذیرش این پیشنهاد توسط مدیریت شرکت مس ورزقان ابراز نارضایتی کرد و گفت: مدیریت شرکت ملی مس تمایلی به زیر بار رفتن نداشت. توصیه می کنیم شرکت ملی مس مشکل تراکتورسازان را حل کند و البته ارزش شرکت ملی را نیز در نظر بگیرد. شرکت می تواند در این گروه نیز سرمایه گذاری کند. نه اینکه این گروه پول ندارند. شرکت ملی مس به اشتباه فکر می کند قبول انتقال از تیم تراکتورسازی برایش صرفه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم ورزقان با بیان اینکه تراکتورسازی میلیون ها طرفدار دارد، از پایان دوره نقل و انتقالات گفت: برخی انگیزه های سیاسی دارند؛ شرکت ملی مس متاسفانه تراکتورسازی تبریز مدیر مالی مناسبی برای هزینه – فضا ندارد. بسیاری از گروه‌های بزرگ در کشور ما نیز این مشکل را دارند و همه سازمان‌های دنیا بیش از هزینه‌هایشان پول دارند و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا