ورزش

عقب‌نشینی باشگاه استقلال: در امور فنی تیم ملی دخالت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ به نقل از رسانه باشگاه استقلال، باشگاه استقلال همواره حامی تیم ملی فوتبال ایران بوده و این رویه و رویکرد را از گذشته تا هنوز حفظ کرده و به ویژه در این دوره که شخص امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده دارد، این حمایت صرف نظر از جنبه ملی، میهنی، جنبه تعصبی هم پیدا کرده است.

به نقل از آنلاین آنچه شب گذشته درباره ملی‌پوشان استقلال در رسانه رسمی باشگاه قرار گرفت، به هیچ وجه دخالت در کار کادر فنی تیم ملی نبود و صرفاً حکم حمایت از بازیکنان ارزشمند استقلال را داشت.

باشگاه استقلال ضمن احترام به تصمیم‌های سرمربی محترم تیم ملی، برای تمامی ملی‌پوشان، به ویژه ملی‌پوشان استقلال در مصاف ترکمنستان و در ادامه راه آرزوی موفقیت دارد.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال روز گذشته از عدم دعوت آرمین سهرابیان به اردوی تیم ملی گلایه و به بازی نکردن سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی معترض شده بود. متن بیانیه روز گذشته باشگاه استقلال به شرح زیر است:

تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی هستند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده‌اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی هستند و هر ۳ بالاترین رأی مردمی را در پست‌های خود گرفته‌اند.

در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین مدافع سمت چپ زمین و آرمین سهرابیان بهترین مدافع میانی است.

جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می‌رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

257 251

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا