سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

طرز استفاده کرم ضد چروک گاتیو

اکثر بانوان دوست دارند دردوره های مختلف زندگی خود زیبا و جوان به نظر برسند. البته کنترل روند پیری مشکل بوده و در بیشتر مواقع با شکست مواجه می شود. ولی روش های مختلفی برای کاهش این روند وجود دارند که یکی از آنها مصرف کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو است.  رطوبت رسانی به پوست یکی از ویژگی های بارز این نوع کرم بوده که علاوه بر رفع تیرگی ها، پوستی یکدست و شفاف به فرد می باشد. همچنین انعطاف پذیری پوست را به طور معجزه آسای افزایش می دهد.

کرم چین و چروک گاتیو یک کرم درمانی است که در رفع چین و چروک ها و بهبود وضعیت پوست مصرف کنندگان تاثیر بسزایی دارد. این محصول فوق قدرت درمانی توسط برند محبوب و پرطرفدار گاتیو تولید شده که با جوانسازی پوست از پیری زودرس جلوگیری می کند. ترکیبات اصلی کرم ضد چروک گاتیو از متریال های درجه یک و روز اروپایی می باشد و همین موضوع قیمت نهایی محصول را نسبت به سایر کرم ها کاهش می دهد.

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو یک کرم موضعی است که برای کاهش چین و چروک های صورت استفاده می شود. این کرم حاوی ترکیباتی است که می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش ظاهر چین و چروک کمک کند.

نحوه استفاده از کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو را می توان به صورت زیر استفاده کرد:

دست ها را قبل و بعد از استفاده از کرم بشویید.
کرم را به مقدار کافی روی پوست صورت و گردن بمالید.
کرم را به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.
کرم را روزانه دو بار، صبح و شب، استفاده کنید.

عوارض جانبی کرم ضد چروک گاتیو

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو به طور کلی بی خطر است، اما ممکن است برخی عوارض جانبی خفیف مانند سوزش، خارش یا قرمزی پوست ایجاد کند. اگر هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید، مصرف کرم را متوقف کنید و با پزشک خود صحبت کنید.

موارد منع مصرف کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو

اگر به هر یک از شرایط زیر مبتلا هستید، قبل از استفاده از کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو با پزشک خود صحبت کنید:

حساسیت به هر یک از ترکیبات کرم
بارداری یا شیردهی
مشکلات پوستی مانند روزاسه یا اگزما

مزایای کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو 40 میلی

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو 40 میلی از مزایای بی شماری برای پوست صورت و بدن برخوردار می باشد که مهم ترین آنها به شرح زیر است.

  • افزایش استحکام بافت های شکننده پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • روشن کننده پوست
  • رفع تیرگی های روی پوست به ویژه پوست حساس و ظریف دور چشم
  • رفع ناهمواری های روی پوست در اثر عارضه هایی مانند آکنه و جوش

نکته مهم : برای جای جوش خود از کرم ترمیم کننده جای جوش استفاده کنید تا نتیجه بهتری ببینید. همچنین برای روشن کردن ناحیه بیکینی از کرم روشن کننده بیکینی گاتیو میبایست استفاده نمایید. طبق نظریه شرکت بیز بهترین سن جهت استفاده از کرم ضد چروک گاتیو بالای 30 سال می باشد. البته میزان خطوط ریز و چین و چروک های روی پوست فرد از زمان مصرف این کرم خبر می دهد.

روش مصرف کرم ضد چروک صورت گاتیو 40mil

برای اثر بخشی بیشتر کرم ضد چین و چروک گاتیو 40mil و طرز استفاده کرم ضد چروک گاتیو باید مراحل زیر را رعایت نمود. صورت را تقریبا با آب ولرم شست و شو داده تا از هر نوع آلودگی یا گرد و غبار پاک شود.

با استفاده از یک پارچه تمیز نخی، کل صورت خشک نمایید.

در مرحله آخر مقداری از کرم را برداشته و در نواحی مختلف صورت و گردن ماساژ دهید. هنگامی که کرم جذب صورت شد باید پروسه ماساژ را متوقف نمود.

ترکیب اصلی کرم گاتیو بیز چیست؟

کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو از ترکیبات موثر و اصلی همچون سرامید و پپتید تشکیل شده است. البته پپتاید از طریق پوست تولید می شود و ماده سرامید نیز از طریق بدن حاصل می گردد. همچنین دلیل استفاده همزمان این دو ماده در کرم ضد چروک صورت گاتیو با کم کاری بدن و پوست در تولید پپتید و سراماید ارتباط مستقیم دارد. عوامل متعدی سرعت تولید این دو نوع ماده را در پوست صورت و بدن کاهش می دهند که عوارضی مانند خطوط ریز و چین و چروک را به دنبال دارند.

نکات مهم موقع خرید کرم ضد چروک

  • اگر پوست شما وضعیت خاصی دارد، مثلا دچار آکنه و … است، باید حتما قبل از خرید محصول مد نظر خود، با پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا مطمئن شوید، محصول مورد نظر، برایتان مشکلی ایجاد نخواهد شد.
  • اگر قبلا سابقه حساسیت به مواد به کار رفته در بعضی لایه بردارها را داشته‌اید، محصول مد نظر خود را بررسی کنید و از نبود آن محصول در آن مطمئن شوید.
  • موقع خرید انواع کرم ضد چروک به بازه سنی مناسب نوشته شده روی محصول دقت کنید و بر اساس بازه سنی خود دست به خرید بزنید.
  • به تاریخ انقضای محصول مد نظر خود دقت کنید و توجه داشته باشید که نهایت زمان مجاز برای استفاده از محصول تا چند ما بعد از باز شدن درب آن است.

سایر برندهای تولید کننده کرم ضد چروک

محصولاتی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، برخی از بهترین محصولات ضد چروک موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند.

  • کرم ضد چروک سینره: یکی از محصولاتی که با داشتن قیمت مناسب و کارکرد بسیار خوب توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند، کرم ضد چروک سینره برای افراد بالای 40 سال است که با داشتن اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت کرده و به بازسازی آن کمک می‌کند. این کرم همچنین مقاومت پوست را در برابر شل شدن و افتادگی بالا برده و پوستی جوان‎تر را به شما هدیه خواهد داد. در میان محصولات این لاین سینره، و ضد چروک سینره نیز در کنار محصولات برندهایی مثل مدیلن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • کرم ضد چروک پریکاتن: یکی از انواع پر سر و صدای کرم ضد چروک که طی سال‌های اخیر بیشتر شناخته شد، کرم ضد چروک پریکاتن Prikaten  است. این کرم از عصاره فیتوپلانکتون‌ها و با استفاده از فناوری بیوپلاسما تولید شده و می‌تواند در بهبود چین و چروک صورت مفید واقع شود.
  • کرم ضد چروک فریحا: کرم ضد چروک فریحا نیز یکی دیگر از محصولات موجود در بازارهای ایران است که حاوی ویتامین سی و ای بوده و به بهبود خط خنده، خط اخم و موارد مشابه در مراحل اولیه می‌پردازد.
  • کرم ضد چروک الارو: الارو ellaro طی سال‌های اخیر با تولید محصولات متنوعی مثل انواع ضد آفتاب و کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی، توانسته محبوبیت زیادی را بین مصرف کنندگان ایرانی به دست آورد. محصول 50 میل کرم ضد چروک این برند، برای کاهش عمق خطوط عمیق و پیشگیری از ایجاد خطوط جدید طراحی شده است. این کرم همچنین باعث سفت شدن پوست شده و استفاده از آن برای سنین زیر 35 سال نیز توصیه می‌شود.
  • کرم ضد چروک سی گل: علاوه بر سینره، برند سی گل نیز یکی از بهترین برندهای ایرانی معتبر است که می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. یکی از محصولات این برند کرم ضد چروک آلفاسید آن است که حاوی AHA بوده و به همین دلیل منجر به برداشتن لایه‌های قدیمی پوست و ایجاد لایه‌های جدید می‎شود. این کرم کمک می‌کند پوست شما بدون خشک شدن، لایه برداری و بازسازی شده و ظاهری جوان و جذاب داشته باشد.
  • کرم ضد چروک ژوت: کرم ضد چروک ژوت مدل Ameliox یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توان از آن برای کاهش چین و چروک به ویژه در ناحیه پیشانی و خط اخم استفاده کرد. این محصول باعث بالا رفتن میزان انعطاف‌پذیری پوست شده و جوان سازی آن را بر عهده می‌گیرد.
دکمه بازگشت به بالا