جامعه و خانواده

«طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» اجرا می‌شود

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: برای حمایت و حمایت از مطلوب‌ترین اقشار در سامانه رسانه‌های اجتماعی اقتصاد کشور، «طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» طرح است. با هدایت شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی اجرا می شود.

به گزارش سی وی نت داریوش ابوحمزه وی در جلسه ستاد ویژه سازمان بهزیستی کشور گفت: راه اندازی و استحکام پایگاه «اطلاعات رفاهی و منفعت» مردم ایران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سه قسمت تشکیل شده است.

وی بیان کرد: یکی از این ادارات بانک اطلاعات خدمات پشتیبانی برای تجمیع خدمات و بخش های پشتیبانی شامل طبقه بندی، گروه های هدف، معیارهای مشارکت، ابزارهای ارائه خدمات و انواع خدمات است.

ابوحمزه بخش دوم را بانک اطلاعات رفاهی افراد و خانواده ها با اطلاعات لازم جهت درخواست رفاه افراد و خانواده ها دانست و در توضیح بخش سوم توضیح داد: بانک اطلاعاتی. از مزایای رفاه در مناطق شهری و روستایی برای اعمال اسناد بهزیستی در سطح جغرافیایی، تمرکز بر مناطق شهری و روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با همت مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) است و دستورالعمل اجرایی این طرح در مداخله سوم مؤثر است. شرکت های مذکور

ابوحمزه تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است اطلاعات مربوط به شرایط کار و کسب و کار همه ایرانیان اعم از سرباز، کارگر، کارگر، دانشجو و غیره را در قالب اسناد کنترل تولد تکمیل کند. . ، در ترکیب با شرکت های مهم، یکپارچه سازی و ارتقاء رفاه و امنیت الکترونیکی.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دست اندرکاران کار در این حوزه مشارکت دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا