ورزش

طبیعی است پرسپولیس پرهزینه باشد/عجیب نیست ستاره‌ها پیشنهاد دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ابراهیم Okpokpo اشاره به داستان دارد در باره تقسیم بندی بسیاری از بازیکنان ادامه دارد: من در فضای مجازی فعال بوده ام و این داستان را با تمام شایعات می خوانم ، اما در پاسخ به این مسائل ، دو موضوع را مطرح می کنم. اول ، ما پنجره نقل و انتقالات زمستانی را پشت سر گذاشتیم و به کار در همان تیمی که می بینید تا پایان فصل با چهار جام پیش رو ادامه خواهیم داد. بنابراین ، تا پایان زمان ، جای نگرانی نیست.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جای تعجب نیست که ستاره پرسپولیس چنین هدیه ویژه ای دارد اما نیازی به توضیح من نیست که تاکید من آنها را انجام می دهم و همه آنها رئال با جهان می جنگد اما تیم قدرتمندی را تشکیل داده است.

سخنگوی جماعت تخت جمشید تأکید کرد: روند کار بازسازی در حال پیش رفت. ما از شما بازیکنانی که قراردادشان منقضی شده است ، پیامک ، تماس تلفنی و نامه ای درخواست کرده ایم تمدید قرارداد به دفتر باشگاه بیایید و اکنون منتظر پاسخ بازیکنان هستیم. در واقع ، تقویم کاری پرسپولیس با بازیکنانی که روی ورزش متمرکز هستند ، یکی از مهمترین موانع هدر رفتن کارکنان و امکانات باشگاه است. با این حال نتیجه تمدید قرارداد با بازیکنانمان ، هیچ فرصتی و خواسته ای را از دست نمی دهیم توافق ما نسبت به آینده باشگاه خوش بین هستیم.

Okpokpo وی با اشاره به اظهارات برخی افراد علیه پرسپولیس گفت: ما از کسانی که غالباً با آنها جنگیده ایم احترام می گذاریم اما به شرطی که آنها این افتخار را درک کنند. موفق باشید حقیقت نه در مدیر موزه ، در هر سوالی که درباره تخت جمشید پرسید بلند حرف بزن سرعت خود را کم کنید با این حال ، واکنش ها نشان داده اند که در دوران مدرن نیز چنین مسائلی به وجود آمده است مکپسا هواداران تیمشان زیرا اینها در تخت جمشید بزرگ شده اند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: آنها به بازیکنان آدرس غلط می دهند اما ما خوشحالیم که کار می کنیم ما این کار را انجام داده ایم و رقبای ما نیز از کارهای خوب مدیریت پرسپولیس تمجید می کنند. واقعیت این است که شخصی که در باشگاه ما بزرگ شده معنایی دارد ، اما این تعریف و تمجیدها نباید توهین آمیز و مضحک باشد. شخص نمی داند چرا شخصاً به برخی از اعضای تیم کمک کند و چه چیزی جایی که و چگونه آنها به این مجامع کمک کرده اند؟ در روند مدیریت باشگاه ، نتایج و رضایت بازیکنان و تیم باید در نظر گرفته شود. همه چیز مثل روز روشن است. به غیر از زمان دروغ گفتن ، ظلم ما از طریق رسانه ها توهین به افکار عمومی و رازداری کرده ایم ، وقت آن است که با بازیکنان صادق باشیم زیرا آنها همه چیز را می بینند ، می فهمند و تحلیل می کنند. در این شرایط ، یک تیم بزرگ نمی تواند شکست میان مدت را توضیح دهد.

او وارد شد نسل ورود تخت جمشید هم بلند حرف بزن وی گفت ، “ما تنها کلیسای آسیا هستیم که سه فصل مختلف داریم. صرفه جویی دو بازی ما قهرمان شدیم ما همچنین بدون داشتن حق رسانه ، رسانه های محیطی ، پشتیبانی بین المللی و فقط با استفاده از قدرت و اقتدار تیم و بازیکنان خود ، حدود 6 میلیون دلار درآمد کسب کرده ایم. صرفه جویی به آخر رسیدیم و پول گرفتیم. بدیهی است که برای این گروه ، ما باید هزینه کنیم.

شکوری گفت: پرسپولیس صرفه جویی خودش گزینه ها اما او به جای “هات کیپ” به دنبال یک پیروزی بزرگ در تمام توپ ها است. ما از پشت نمی جنگیم و مخالفان را بدنام می کنیم. شاید این سلامت باشگاه و تیم باشد که برخی از مشکلات را ایجاد می کند! به نظر من ، پرسپولیس تیمی پر از ستاره و به طور كلی یك “ستاره” است ، زیرا خودش سزاوار یك اسكناس دلار است ، بنابراین باید بدهی و بازیکنان زیادی داشته باشد تا بتواند آن را حفظ كند و با بهترین شركت كار كند. سایر باشگاه ها می توانند از پرسپولیس به عنوان نمونه برای رشد و پرورش مدیران صادق و صادق استفاده کنند ، در غیر این صورت ، در مصاحبه ها و مشاغل غیرضروری ، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا