جامعه و خانواده

ضرورت راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و صنعتی در ملارد

رئیس اداره محیط زیست ملارد با اشاره به وضعیت نامناسب سیستم تصفیه آب در سطح شهر و بخش صنعتی در منطقه گفت: “به دلیل فشار آب این منطقه ، شرکت جدید او نیاز به کمبود دارد. ”

مهناز مدیریان در مصاحبه سی وی نت وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات شهرستان ملارد استقرار تصفیه خانه آب در صفادشت ، کارخانه شهر صفادشت و مرجعیت بیمارستان ملارد است ، گفت: این شرکت شناسایی شده است تصفیه آب شهر صفادشت اما کاری انجام نداده است.

وی ادامه داد: “مهمترین کار تصفیه بخش صنعتی صفادشت است که در صورت شروع ، نه تنها مشکلات بسیاری از صنایع بلکه عمده مشکلات زیست محیطی در شهرستان ملارد را نیز برطرف می کند. “

این مدیریت با بیان اینکه بسیاری از بخشهای صنعتی در شهرک صنعتی صفادشت در حال حاضر مجوز فعالیت ندارند ، گفت: هیچ پروانه کار برای بخشهای خاص صنعتی در کارخانه صفادشت صادر نشده است. تولید زیرا این اجزا در وهله اول به عنوان یک فرآیند تصفیه مایع جداگانه مورد نیاز است. این خلاف ماهیت ایجاد یک شهر صنعتی است که صنعت و خدمات کارکنان آن را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در چنین مواردی ، به دلیل کمبود سیستم های تصفیه فاضلاب در شهر صنعتی صفادشت و نیاز به توسعه خود ، ممکن است از انتقال گروه خود به شهر خودداری کنند. تولید “

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد در جای دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت آلودگی واحدهای شهرستان ملارد گفت: در این منطقه ، ادارات آلودگی مداوم و هفتگی مورد بازرسی قرار می گیرند. ، و به طور هم زمان ، هیچ منطقه صنعتی در منطقه وجود ندارد که سموم یا سموم را آلوده کند. بودن. همچنین ، هیچ منطقه ای بدون هیچ گونه کنترلی وجود ندارد ، اما اینکه این سیستم های کنترل به خوبی کار می کنند یا نه به مدیریت ما بستگی دارد ، بنابراین ما در تلاش هستیم که یک بررسی دقیق و جامع داشته باشیم. بخش صنعت و آلودگی تا حد ممکن.

وی ادامه داد: طی چند هفته گذشته ، ما چندین بخش خشکشویی را بازرسی کرده و دو منطقه را شناسایی کرده ایم که علی رغم داشتن سیستم تصفیه فاضلاب ، فاضلاب خود را با روش های معمول استخراج کرده اند. و مخالفانی که وارد آب شدند. ” با توجه به هشدارهایی که برای این بخشها بیان کردیم ، خوب است ، آنها سیستم های آبی خود را کنترل می کنند و سیستم آبیاری آنها تا زمان تکمیل فرآیند تصفیه آب این بخشها به حالت تعلیق در خواهد آمد.

در پایان ، مقامات گفتند که شهر ملارد بین سه منطقه تهران ، البرز و مرکزی واقع شده است و در راه است. محلی ، لازم است قبل از تأسیس شرکتهای جدید نه تنها در این شهر بلکه در کل منطقه تهران ، بخش حفاظت از محیط زیست شهرستان تهران ، وزارت صنعت و معدن ، جهاد کشاورزی منطقه برای اطمینان از کمبود آب مورد نیاز سازنده است. فشار آب را در این شهر در منطقه تهران افزایش ندهید.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا