حوادث

ضرورت حمایت از بومی سازی زیر ساختهای امنیتی/ پیام رسانهای داخلی جدی گرفته شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم همکاری مشترک برای ارائه خدمات الکترونیکی برای دستگاه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش سی وی نت ، عیسی زارع پور در مراسم افتتاح سرویس اطلاعاتی پلیس که بعد از ظهر امروز قبل از حضور ناجا در مقر پلیس برگزار شد ، اظهار داشت: همه شرایط زندگی به قدری تحت تأثیر قرار گرفته است که هیچ کس بدون این فناوری نمی تواند زندگی کند. به

وی ادامه داد: در این انفجار کرونا ، تصور کنید وضعیت مدرسه و دانشگاه بدون این فناوری چگونه بهبود می یافت. با استفاده از این فناوری و تجهیزات ارائه شده توسط جوانان ، می توانیم بر این وضعیت فائق آییم.

او گفت: “در چنین شرایطی ، نظم ، سازماندهی و درک روشن برای پیگیری حقوق بشر ضروری است. پلیس به عنوان بازوی قدرتمند دولت باید در این موقعیت برای حفظ حقوق بشر باقی بماند.” اگر فردی ، خدا ممنوع ، در این فضا دچار مشکل می شود ، می تواند اقتدار خود را دنبال کند.

وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات ادامه داد: پلیس باید نوآور باشد و به دنبال فناوری باشد. امروز ، ما در مورد ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین ، اینترنت اشیا و غیره صحبت می کنیم. این یکی از وظایف پلیس است ، اما مطمئناً در این زمینه کار خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه این حرکت باید ادامه یابد و این فضا به طور مرتب مورد بازرسی و بازرسی قرار گیرد ، اظهار داشت: سردار هادیانفر پایه خوبی را در نیروی انتظامی فتا ایجاد کرد و این جاده پس از ساخت با موفقیت به اتمام رسیده است و باید به آهو برود.

زارع پور ادامه داد: موضوع دوم استفاده از فناوری و خود پلیس است. ما اقدامی را انجام می دهیم تا به مردم احساس لذت از ارائه و استفاده از خدمات دولت الکترونیک را بدهیم. مردم انتظار دارند از طریق بخش دولتی از بخش خصوصی شغل بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پلیس را یکی از اولین جماعاتی دانست که توسط معاون فناوری اطلاعات تشکیل شد و گفت: باید از این فناوری نهایت استفاده را برد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر نیاز به خدمات اضافی از تمام دستگاه های الکترونیکی تأکید کرد و گفت: نباید به مردم بگوییم که اگر با پلیس کار می کنید ، نرم افزار پلیس من را نصب کنید ، اگر با وزارت نیرو کار می کنید ، اجباری است. نرم افزار Install Me and more. ما این شکاف را از بین می بریم و همه خدمات را ادغام می کنیم و حتی در صورت لزوم ، قوانین را تجدید نظر می کنیم.

وی به زمان محاکمه خود اشاره کرد و گفت: “در آن زمان دو شرکت وجود داشت که رابطه ارتباطی نداشتند ، اما از ورودی هایی که انجام دادیم این رابطه برقرار شد. ما همچنین در تلاش هستیم به وزارت ارتباطات. دولت الکترونیکی. “تعویض الکترونیکی بین دستگاه ها را فعال کنید.

زارع پور ادامه داد: برنامه جدیدی برای استقرار حکمرانی خوب در دولت الکترونیک فردی و یک دستگاه ارائه می دهیم و دولت به این موضوع رسیدگی می کند. زیرا امروزه این گونه نیست که مدیران و حسابداران زیادی برای آن وجود داشته باشد.

زارع پور در بیانیه ای از میزان و کیفیت خدمات الکترونیکی به دو رتبه بندی از ایران اشاره کرد و گفت: «ما در 190 کشور در لیست اعداد در رتبه 89 و در لیست کیفیت ارائه خدمات رتبه 130 را داریم که به هیچ وجه شایسته نیست. ” این آیین مقدس شعائر اسلامی نیست ، به ویژه جایی که ما جوانان را در این کشور اعلام کرده ایم و در کشور ما دارای اقتدار زیادی هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا طبق برنامه ای که از سوی دادگاه های اسلامی صادر شده است ، موقعیت جمهوری اسلامی باید حداقل 30 بار در حالت نادانی به ارتقاء رضایت مردم ارتقاء یابد. . “

وی گفت: “همه باید به درب اضافه شده کارهای دولتی متصل شوند.” در نهایت این وضعیت به نفع جمهوری اسلامی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بر لزوم حمایت از پشتیبانی منطقه ای برای زیرساخت های امنیت ملی تاکید کرد و گفت: این موضوع در برنامه های ما قرار دارد و ناگهان ارتش در این منطقه در حال پیشروی است.

وی افزود: اگر بخواهیم سیستم مسکن را تقویت کنیم ، پتانسیل های زیادی در این زمینه داریم ، بستر خوبی در کشور داریم که به ویژه از نظر محدودیت ها حرفی برای گفتن دارد.

وی گفت: “این موضوع باید مورد تأکید قرار گیرد که ما خدمات خود را با قدرتی که در اختیار داریم ارائه خواهیم کرد.” و اعلام کرد که نیازهای این کشور به پایتخت بستگی دارد.

وی در خاتمه تأکید کرد که باید سکوی ساختمان به ویژه وزرای خانه اتخاذ شود و وزارت ارتباطات برنامه خوبی در این زمینه دارد که به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا