ورزش

صفحه‌نمایش سنگی که اگر خاموش باشد از سنگ‌های پیرامونی خود قابل تشخیص نیست

با تلاش شرکت های فناوری داخلی با استفاده از مواد جدید؛

یک شرکت فناوری ایرانی صفحه نمایش و تلویزیون سنگی را طراحی و توسعه داد که قابلیت پخش فیلم، عکس و شبکه های تلویزیونی را دارد. جنس محصول می تواند سنگ مرمر طبیعی یا گرانیت مصنوعی باشد و ظاهر آن بنا به درخواست مشتری بی نقص است

به گفته یکی از دانش و فناوری شرکت تبلیغاتی آنا، محصولی می تواند در صورت داشتن خلاقیت و نوآوری راه خود را به سوی مشتری و بازار باز کند، شرکت سازنده نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند.

خلاقیت و نوآوری حرف اول را در دنیای امروز می زند، محصولاتی که با تلفیق نوآوری و خلاقیت ساخته می شوند می توانند به رفاه افراد کمک کنند. در این میان شرکت های تولیدی پتانسیل بالایی برای خلق ثروت و ایجاد این پیشرفت در جامعه دارند.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصولاتی که با نوآوری توأم شده اند در چند سال گذشته به دلیل حمایت های صورت گرفته جایگاه خوبی در بین مردم، شرکت های دانش بنیان و اهالی تولید کننده محصولات با کیفیت و تولید محصولات جدید پیدا کرده اند. این معاون رئیس جمهور

این شرکت Creative اقدام به طراحی و ارائه محصولات در محوطه نمایشگاه کرده است. صفحه سنگ ساخت ایران و تلویزیون با ظاهر کاملا سنگی خود قابلیت پخش فیلم، عکس و شبکه تلویزیونی را دارد. جنس محصول می تواند سنگ مرمر طبیعی یا گرانیت مصنوعی باشد و ظاهر آن بنا به درخواست مشتری بی نقص است.

هنگامی که ماسک سنگ خاموش است، از سنگ های اطراف قابل تشخیص نیست. همچنین به دلیل سنگی بودن می توان از آن در فضای داخلی و خارجی خانه استفاده کرد.

صفحه سنگ با استفاده از مواد جدید ساخته شده است

از ویژگی های این محصول شرکت نچرال می توان به مقاومت بالا در برابر شوک فشاری و شرایط جوی محیط، قابل استفاده در محیط های گرم و خشک، مرطوب و مرطوب، سرد و سرد، ضریب نفوذپذیری در برابر آب و رطوبت، مقاوم در برابر نور خورشید اشاره کرد. و گرما گفت.

محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های تولیدی شامل جنبه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و فناوری بوده و به سطوح بزرگ و کوچک اقتصاد محلی مربوط می شود. همچنین می تواند رشد اقتصادی، اشتغال زایی، درآمدهای صادراتی و صادراتی و در عین حال شمول اجتماعی، فرهنگ و توسعه انسانی را تقویت کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا