ورزش

صعود ۳ آزاد و فرنگی کار ایران به نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان

3 کشتی گیر ایرانی با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بلغارستان راه یافتند.

به گزارش سی وی نت، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از 29 بهمن تا 1 اسفندماه در بلغارستان در حال برگزاری است.

در پایان 4 وزنه برداری اول کشتی آزاد صبح، مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم، یوسف کامرانی در وزن 70 کیلوگرم و مهدی حاجیلویان در وزن 92 کیلوگرم به نیمه نهایی رسیدند و مقابل رقبای خود شکست خواهند خورد و منتظر آنها خواهند بود. شرکت کنندگان برای حضور در تیم به فینال می رسند.

در کشتی فرنگی، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم و علیرضا محمدی در وزن 82 کیلوگرم به نیمه نهایی رسیدند و سید آرش نگهداری در وزن 55 کیلوگرم و علیرضا عبدلی در وزن 72 کیلوگرم رقبای خود را شکست دادند.

کشتی آزاد:
در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرت قلی زاده در دور نخست کولسنیک را 12 بر 10 مقابل مولداوی شکست داد و با این پیروزی مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک از سد ویسیلی مقدونیه گذشت. وی در دور بعد در دقیقه 15 رمضان رمضانوف از بلغارستان را با نتیجه 11 بر 1 شکست داد. او باید منتظر حضور حریفش در رقابت نهایی باشد تا شانس ادامه کار برای مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر حسن از بلغارستان را شکست داد و در دقیقه 15 میرزاگلیف از قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. او این بار با سه اخطاره شدن این حریف روسی، در نیمه آخر مقابل اشتاینوف که 7 بر یک پیش بود، پیروز شد. وی این بار با علی شعبانوف قهرمان برنز جهان از بلاروس دیدار خواهد کرد.

مهدی حاجیلویان با وزن 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم جام جهانی نورماگمدوف آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 به برتری رسید.

مبارزه یونانی:
در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از شکست در نیمه نخست دور دوم مقابل حریف خود در نیمه نهایی الجزایر را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و این تیم با چالش دیگری روبرو خواهد شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریویچ از صربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 72 کیلوگرم، علیرضا عبدلی در دور اول با نتیجه 8 بر یک پورتمانن از سوئیس را شکست داد و علی ارسلان کشتی گیر کشورمان صربستان در دور بعد ارسلان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و در صورت پایانی، عبدولی. برای کسب مدال طلا به برندگان می پیوندد.

علیرضا مهدی در وزن 82 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم کیسمونی از مجارستان را با نتیجه 8 بر یک شکست داد و در دور سوم در قرقیزستان با نتیجه 8 بر 1 بر دام آسیکیف غلبه کرد و ادامه داد. . نیمه آخر

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا