ورزش

شگفتی در لیگ والیبال ایتالیا/ پروجا مدعی با ستارگانش حذف شد!

تیم والیبال میلانو موفق شد تیم شکست ناپذیر پروجا را شکست دهد تا به دور بعدی لیگ والیبال ایتالیا راه پیدا کند.

به گزارش سی وی نت، در بازی پنجم مرحله یک چهارم نهایی لیگ والیبال ایتالیا، دو تیم میلانو و پروجا به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با پیروزی بزرگ ۳ بر یک میلانو همراه بود.

این بازی درحالی کار خود را دنبال کرد که دو تیم موفق شده بودند هر کدام در دو بازی به پیروزی برسند به طوری که نتیجه ۲ بر ۲ شود. هر تیمی که در بازی پنجم پیروز می‌شد می‌توانست به دور بعدی این لیگ راه پیدا کند که میلانو موفق شد پیروزی بزرگی را رقم بزند و به مرحله بعدی صعود کند.

این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۳ به سود میلانو تمام شد تا پروجا با تمام ستارگانش از این مسابقات حذف شود.

میلادعبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای میلانو بازی می کند در این رقابت دو ساعت و پنج دقیقه‌ای به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و توانست ۴ امتیاز به دست بیاورد.

ایشیکاوا ستاره ژاپنی والیبال جهان و هم تیمی عبادپور در این بازی درخشید و با کسب ۱۸ امتیاز بهترین بازیکن تیمش نام گرفت. 

در طرف مقابل هررا از پروجا با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن زمین و این تیم نام گرفت. لئون هم در این رقابت به عنوان بازیکن جانشین برای پروجا وارد میدان شد و تنها ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش سی وی نت، پیش از این پروجا باختی در دور مقدماتی لیگ والیبال ایتالیا نداشت اما این تیم مقابل میلانو  سه بار شکست خورد تا پروجا مدعی از ادامه لیگ والیبال ایتالیا کنار رود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا