ورزش

شکست تیم ملی بسکتبال مقابل چین/ شانس صعود بلندقامتان کم شد

پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل چین/ شانس صعود شما کم شد

تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین دوره جام جهانی چین را شکست داد تا کارشان در جام جهانی ادامه پیدا کند.

به گزارش رسانه سی وی نت؛ شاگردان سعید ارمغانی از ساعت 17 امروز در دیداری مهیج در پنجمین پنجره انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از تیم بسکتبال چین استقبال کردند که این دیدار با نتیجه 81 بر 72 به پایان رسید.

سینا واحدی، پیتر گریگوریان، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، بهنام لخری، محمد جمشیدی، سجاد کبهان، سالار منجی، نوید رضایی فر، متین آقاجانپور، جلال آقامیری و حامد حدادی 12 ایرانی حاضر در این بازی هستند. در کوارتر اول بازی تیم ایران عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه 21 بر 20 به پیروزی برسد.

چین در کوارتر دوم عملکرد خوبی داشت و 22 بر 13 پیروز شد. در کوارتر سوم چین عملکرد بهتری داشت و با نتیجه 18 بر 17 پیروز شد تا فاصله دو تیم بیشتر شود.

در کوارتر چهارم که بسیار مهم است، با وجود شروع خوب تیم ملی و ایجاد اختلاف به 2 امتیاز، چینی ها با 2 سوم اختلاف را به 7 امتیاز رساندند و در نهایت اختلاف به 9 امتیاز رسید. تیم ملی قرار است در بازی بعدی خود در تاریخ 23 آبان ماه به مصاف تیم ملی استرالیا برود.

در این دیدار که با حضور هواداران دو تیم برگزار شد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران روز 23 نوامبر در پنجمین پنجره انتخابی جام جهانی 2023 به مصاف استرالیا می رود که با توجه به نتایج کسب شده در پنجره های قبلی، تیم بسکتبال ایران نیاز شدیدی به پیروزی در این 2 بازی دارد و n’ به دلیل پیروزی در این بازی، کار شاگردان ارمغانی برای جهانی شدن اهمیت زیادی پیدا کرده است. جام جهانی 2023 به میزبانی مشترک ژاپن، فیلیپین و اندونزی و در پنج شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام





این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج 0 رای به نفع 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا