سلامت و تندرستی

شوخی با دارو؛ خبر نداشتیم!

تعریف بیهوشی دارو و آداب و رسوم که باز هم پودر غذا مطرح شد، چیز جدیدی نیست و به نظر می رسد تیتر را تضعیف می کند. اگرچه ادبیات نشان می دهد که اداره غذا و دارو از ابتدا در واردات محصولات لبنی دخالت دارد، اما نیازی به شناسایی نیست، اما به خوبی شناخته شده است که اطلاعات باید از یک سیستم تجاری کامل و نه سنتی به دست آید. این را نیز ارتباط تیم آنها و تیم توسعه تجارت نشان داد.

به گزارش سی وی نت، این گزارش از زمانی آغاز شد که ماه گذشته با وجود نیاز کودکان به غذا خوردن و به عبارتی زندگی آنها در گرو مصرف این نوع سیستم ها، پودرهای غذایی در رسانه ها منتشر شد. مراقبت های غذایی و پزشکی ابتدا اعلام می شود در پی حذف یک میلیون بسته لبنیات به زودی عرضه می شود.

آمار نامعتبر

اما مقامات گمرک در هفته اول اردیبهشت گفت، نشان داد که لبنیات از بهمن ماه سال گذشته به تدریج وارد کشور شده است و دلیل عدم رعایت آن رعایت نکردن ثبت قانونی و عدم رعایت وعده های قبلی سازمان غذا و دارو بوده است. ، نابودی آغاز شد. طولی نکشید شماره گمرک نشان داده شده است بر خلاف کنترل غذا و دارو، تعداد پودرهای غذا یک میلیون بسته یا کمتر از 700000 بسته نیست و مابقی شیر معمولی است.

ما نمی دانیم، گمرک به او نگفته است

بهادر سید محمدیان، رئیس اداره تغذیه و لبنیات ویژه مدیریت غذا و دارو وی در خصوص تاخیر در خروج لبنیات دلیل آن را عدم اطلاع رسانی واردات از بهمن ماه سال گذشته در گمرک خود عنوان کرد و گفت: گمرک باید اطلاعات محموله های بهداشتی را ارائه کند. محصولات مبتنی بر مدیریت غذا و دارو از طریق سامانه های الکترونیکی در این سازمان مشارکت می کنند.

رویه ای که او در شهریور سال گذشته و ورود وکیل دادگستری به اداره گمرک و امور مالیاتی تشریح کرد که. به او دستور داده شد مسائل مربوط به اتصالات سیستمی، ارسال اطلاعات کالاهای در حال ارسال به انبار فرودگاه بین المللی امام خمینی، ورود به بازار در انبار پس از درج شماره ثبت در انبارها و … در حال بررسی است. بخش های مربوطه، یک ماه اختصاص دهید. اکنون پس از گذشت بیش از هشت ماه، او همچنان موضع روشنی در این باره دارد، قابل تامل است.

ما نمی دانیم چرا کتاب را بدون نوشتن نام آن به دست آورده اید؟

اما بعد، کلمات حیدر محمدی – مشاور سازمان غذا و دارو – و لطیفی – سخنگوی گمرک – سایر ویژگی ها شناسایی شده است. محمدی در ادامه بدون توضیح اینکه چرا شرکت های غذایی و دارویی به بررسی عملکرد لبنیات نمی پردازند، در ادامه با بیان اینکه چرا گمرک اجازه ورود این محصول به چند انبار غیر ایمن را داده است، گفت: آنها با یکدیگر مشکل دارند. بعلاوه تشخیص داده نشده و از طرف دیگر اطلاعاتی در مورد غذا و نسخه برای زمان رسیدن محصول وجود ندارد.

برای یک کارت ماهانه با شخصیت ها ثبت نام کنید، اما آنها منتظر ما هستند

لطیفی، سخنگوی گمرک ایران با تاکید بر اینکه گمرک مبدأ تحویل کالا برای تایید واردات کالا با ثبت یا بدون ثبت نیست و باید توسط انبار عمومی و حق امتیاز سازمان بنادر پیگیری شود، گفت: گمرک. زمانی که این محصول ثبت شده است وارد می شود و قابل نمایش است.

به گفته سخنگوی گمرک، ورود محصولات شیرخشک بر عهده سازمان غذا و دارو است و حتی چند ماه است که ثبت قانون در وزارت بهداشت در کارنامه آقایان است. آنها به کارت های خود نگاه نمی کنند، منتظر ما هستند.

وی گفت: ماموران گمرک باید رژیم غذایی و دارویی حذف لبنیات را تایید کنند که قبل از حذف انجام می شود. از زمان دانلود و قبل از اعلام، ویژگی منحصر به فرد انبار در سیستم کامل بازرگانی توسعه یافته و تبادل اطلاعات بین انبار با سیستم انبار انجام می شود که محور اصلی دستگاه است و سفارشی انجام نمی دهد. . کار حقوقی

واردکنندگان: صنایع غذایی و دارویی از بدو پیدایش درگیر بوده است

این در حالی است که کارشناسان تغذیه و مسئولین دارو با بیان اینکه از واردات لبنیات اطلاعی ندارند و به دلیل کارکرد سایر دستگاه ها در حال حاضر کار نمی کند، می گویند حتی سی وی نت و به دنبال واردکنندگان لبنیات نشان می دهد که این سازمان از … شروع به معنای حتی خرید محصولات است و با واردات شیرخشک همچنان در حال تولید و فرآوری است که به زودی بازار به سرعت وارد بازار می شود و کشتی ها و گمرکات، شرکت های مهم به ویژه شرکت های صنایع غذایی و دارویی در آن حضور دارند. واردات کالا که بدون آن امکان اظهار کالا وجود ندارد.

اما نامه ای به سازمان توسعه تجارت …

علاوه بر اعلام به گمرک و واردکنندگان مبنی بر دریافت اطلاعات کالاهای وارداتی از سوی صنایع غذایی و دارویی، توجه به نامه ای از سازمان غذا و دارو در آبان ماه سال گذشته به پیمان ضروری است. پاک، رئیس سازمان توسعه و تجارت با اشاره به نامه معاون فنی گمرک ایران در خصوص اطلاعات کلیه محصولات وارد شده به انبارهای گیرندگان آنلاین و کسب و کار کامل سامانه، خواستار داشتن آن شد. اطلاعات و نظارت بر ورود محصولات پزشکی به گمرکات و انبارها.

حدود شش ماه از صدور این نامه می گذرد و بعید است که مشاور سازمان غذا و دارو و سایر نهادهای نظارتی هنوز بتوانند ارقام و گزارشات واردات محصولات را به دست آورند.

اذیت کردن و مصرف دارو؛  ما نمی دانیم!

این اولین خاطره و ناآگاهی نیست. تداخل دستگاه ادامه دارد

اما ما همچنان به ارزیابی و ارزیابی گنجاندن محصولات دارویی و فرهنگی و واکنش های بازیگران کلیدی در مدیریت غذا و دارو و فرهنگ می پردازیم که نشان می دهد وقایع اخیر در n ‘ فراوانی یک طوفان بارانی بود که به جایی نرسید. واضح است که این دستگاه ها باید دارو وارد کنند.

40 فرمول بی سابقه رژیم غذایی شیرخشک حاوی اطلاعات غذایی و دارویی

در حالی که این مقام سازمان غذا و دارو تاکید می کند چیزی به نام پناهگاه امن برای دارو و فرهنگ وجود ندارد، باید توجه داشت که گزارش های متعددی از مصرف بیش از حد دارو در انبارها از جمله خاکستر شیرخشک منتشر شده است. شهریورماه سال گذشته بود که آرونقی معاون وقت گمرک اعلام کرد: «حدود 40 ادعا در مورد مواد غذایی و شیرخشک متابولیک وجود دارد که جزو داروها و در مدیریت غذا و دارو و پیش‌بینی و افشا است.

کشک و خیارشور ذخیره می شود اما کرونا از بین می رود

می توان به معرفی داروی «کرونا» اشاره کرد که با وجود گزارش های قبلی گمرک در مردادماه سال گذشته رونمایی شد. حداقل 17 تن دارو و تجهیزات پزشکی کروناماندن در گمرک و وزارت بهداشت وارد کار او نشد، اما شانه ساز – رئیس وقت سازمان غذا و دارو – و همچنین محمدی که اکنون مشاور مدیریت غذا و دارو بود که در آن زمان رئیس ستاد دارو و کنترل بود. مواد، الفدررفتگی کرونا به عنوان یک عارضه گزارش شده است همچنین می گویند محتویات گمرک بدون مجوز یا بد است و قسمت دیگر آن کشک و ترشی و چیزهای دیگر است.

علیرغم این اطلاعیه، در مدت کوتاهی با ظهور تجهیزات نظارتی، چندین تن از داروهای ذخیره شده در کرونا با کشت از طریق مرجع کنترل غذا و دارو حذف شد.

بنادر و انبارها کالا را حمل می کنند نه ما

در آن زمان مسئولان غذا و دارو از جمله محمدی، رئیس صنعت دارو و کنترل دارو بر دلیل فرهنگ سازی ورود این محصول از گمرکات غیرمجاز تاکید کردند. نامه دریافت کرد – معاون گمرک – در این صورت پاسخ و اعلام می شود که امکان بررسی واردات کالاهای ثبت شده توسط سازمان غذا و دارو قبل از اعلام به گمرک برای این شرکت وجود ندارد و قانون آن را بررسی می کند. پس از حمل و نقل و در هنگام ترخیص کالا از گمرک دریافت می شود. با این حال، اگر باز هم قصد دارد محصولات بهداشتی و درمانی بدون ثبت یا مجوز ورود به سازمان غذا و دارو وارد کشور نشود، لطفاً با مقامات مربوطه تماس بگیرید.

بدون اطلاع از 1300 سرم درخواستی برای واردات

مورد دیگر انبار سرم در گمرک است که تابستان گذشته به دلیل کمبود سرم برای بیماران قلبی با دستور مسئولان غذا و دارو وارد کشور شد. گمرک می گوید یک میلیون و 300 هزار تن کالای وارداتی بدون مجوز انبار می شود. با وجود قبلی، رئیس وقت کمیسر غذا و دارو گفت که از سرم بی اطلاع است گفت یکی از سرم های گذشته بود اما ورود این سرم ها را قبول کرد، الان داروهای غذایی و دارویی و انرژی زا است که سرم وارد می شود، 1300 تای آن بدون مجوز واردات و فرآوری.

اغلب نشریات منتشر شده فاش می شود این سرم ها نه تنها ساختاری ندارند، بلکه به درخواست سازمان غذا و دارو وارد می شوند، جایی که سازمان اصرار دارد از آن اطلاعی ندارد.

وکیل دستور داد اما کاری انجام نشد

در آن زمان معاونان وکلای تهران به گمرک رفتند در حین نگهداری، اقلام مرتبط با سلامت از جمله سرم های ذخیره شده قرار داده می شود که در صورت سفارش برای تعیین فعالیت این محصولات، بلافاصله بر وضعیت سرم تاکید می شود. اگرچه برای تشخیص این 1300 تن سرم ظرف 48 ساعت، حداقل دو هفته به دستور وکیل، غذا و داروهای تجویزی نیاز است، اما با وجود ترخیص از گمرک، تا نامه فوری بین گمرک و وزیر بهداشت به دست نمی رسد. ارزیابی وضعیت دارو

اذیت کردن و مصرف دارو؛  ما نمی دانیم!

این واکسن در یک پرواز حذف شد اما به مدت یک هفته نگهداری شد

همچنین می توان به سیستم واکسن وارد شده اخیر اشاره کرد اخیرا برای اولین بار واردات سرم همچنان بیش از یک هفته در گمرک بود. به انبار تحویل داده شد و گمرک اعلام کرد که وزارت بهداشت حتی نامه ای برای تحویل کالا نداشته اما با وجود ترخیص کالا از گمرک کاری انجام نداده است.

هنگامی که این کلمه مانند آتش گسترده شد، وزارت بهداشت اعلام کرد کارکنان اداری برای نابودی. اما طبق مفاد، از ابتدای ورود واکسن ها در اواسط بهمن ماه 1395، واکسن ها به طور کامل و در پایان پرواز با فرهنگ سنتی کوچک که 15 دقیقه طول نمی کشد، ریشه کن می شود. ضروری. پردازش و سایر فرآیندها روش سنتی منجر به پایان نمی‌شود، حتی اگر واکسن ابتدا از جامعه تزریق یا خریداری شود.

داروهایی هستند که جایی برای شوخی و شوخی ندارند…

این تنها تشریح برخی از چالش های واردات دارو و مناقشات بین صنایع غذایی و دارویی، گمرک و سایر حوزه ها در حوزه واردات است و پیامدهایی را برای این امر ارائه می دهد که اکنون این مشکل هرگز وجود نخواهد داشت. تقریباً در هر زمانی حل خواهد شد، هدف تعیین دوره زمانی صنعت داروسازی است که بر زندگی مردم تأثیر می گذارد. غفلت شده است، وضعیت دسترسی به اطلاعات و هماهنگی بین نهادهای مهم از جمله فرهنگ، وزارت بهداشت و نظام جامع تجارت اتفاق نیفتاده است و این اتفاق افتاده است. بهانه ای برای فرار از اصل ماجرا و شنیدن سخنان غیرقابل اجتناب و رساندن به موقع آن به جامعه و نیازمندان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا