فرهنگ و هنر

شهید نیازی به عزا ندارد

سی وی نت / لرستان یک مرده نمی خواهد غصه بخورد.

بخشی از ذهن شهید علی پروانه گفت:

خدا بیامرزد ، می دانی که چرا این راه را انتخاب کردم ، در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد. من در دانش ، با هدایت امام امت ولایت فقیه ، و برای ترویج اسلام در جمهوری و ادامه تغییر در خط اسلام واقعی ، جنگ حق علیه دروغ و روشنگری به راه انداخته ام. در خط امام و راه درست برای جهاد در راه خدا ، من پرچم اسلام را در بالاترین مکان جهان برافراشتم تا خونم بر زمین ریخته شود.

زیرا این خون در برابر اسلام و قرآن ارزشی ندارد. خدا بیامرزد ، شهادت بده که من برای دفاع از اسلام و قرآن جنگ جهادی انجام داده ام ، اگر آنها مرا قطع کنند ، من تمام خون خود را فدا می کنم.

اگر من شهید هستم ، عزیز ما ، امام خمینی بزرگ را برای من بفرستید.

پیام من به پدر و مادرم این است که در همه شرایط صبور باشند و خدا را به خاطر چنین احترامی شکرگزار و برای خواهران و برادران عزیز شما که راه مردگان را ادامه داده اند n به دلیل ایمانشان ، پیشگویی می کنند که این دنیا چنین است پر است و اینکه زندگی پایان ندارد. پیام من به دوستانم این است که در راه خدا در جهاد قیام کنند تا ظلم از بین برود و من ناراحت نشوم ، زیرا کسی که در قضاوت می میرد غم و اندوه نمی خواهد ، او به تشویق احتیاج دارد و من به دلیل آن سیاه نیستم من ، به جای تلاوت قرآن و ورود به قبور شهدا و همه ، تکرار سوره ای از اعمال. من از همه خانواده ام چه بزرگ و چه کوچک تشکر کردم. خدایا ، اجازه نده چیزی من را سرنگون کند که این غیر قابل تصور است!

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا