فرهنگ و هنر

شهدا قدرت نرم کشور هستند

سی وی نت/ لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با بیان اینکه شهدا در آسمان ها بیشتر از زمین شناخته می شوند، گفت: شهدا نیروی لطیفی در پایتخت بزرگ کشور هستند.

سیامک بهاروند امروز 16 آذرماه در مراسم معارفه والده فقید محمد نوری زاده از شهدای گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با بیان اینکه شهدا در بهشت ​​بیشتر از زمین شهرت داشتند، گفت: شهدا. . اتحاد و همبستگی جمهوری اسلامی را از ایران بیاورید.

وی با بیان اینکه پیوند یک مادرشوهر و پسری که برای ایمانش جان باختند اتفاق تلخی بود که همه را تحت تاثیر قرار داد، افزود:

بهاروند با اشاره به اینکه پیکر شهدا به فرموده مقام معظم رهبری هر کجا که باشد قدیس و یاد خود را گسترانده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد از سال 92 تائید کشته های گمنام، عطر گلخانه ها و امروز شهادت داد. تحقیق ما یکی از کسانی است که برای ایمان خود جان باخته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شهدا مایه افتخار ایران و کشور هستند و تکریم اموات تعارف نیست بلکه وظیفه ای است که همه ما باید بدان افتخار کنیم، گفت: مزار شهدای گمنام محل است. این روحیه تقویت شود که تعداد زیادی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بر سر مزار آن مرحوم می آیند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی عاشورا و اقامه نمازهای مذهبی هر هفته در روزهای چهارشنبه در مکان های نامعلومی برگزار می شود، افزود: تعلیم آن مرحوم مرهون تلاش مادران آن مرحوم است، ایمان به این که ما رهبران نباید راه را فراموش کنیم. مرده.

بهاروند با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند و ایثار را به ما آموختند، گفت: شهدا نیروی لطیفی در پایتخت کشور هستند و ما در قبال کسانی که در راه ایمان خود جان باختند مسئولیت داریم و نباید از کار خود غافل شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا