ورزش

شهدا الگوی خوبی برای جامعه ورزش و جوان کشور هستند



شهسواری: شهدا الگوی خوبی برای ورزش و جوانان جامعه هستند

وی ادامه داد: امروز که ورزشکاران ما در ظرفیت‌های مختلف موفق به رجزخوانی می‌شوند، به‌خاطر فداکاری‌های سال‌ها پیش نیروهای مقدس امنیتی است و ما با تلاش خود برای سربلندی کشورمان در سایه امنیت، بازی را ادامه می‌دهیم. ” “او گفت.


به گزارش سی وی نت؛ کاپیتان ندا شهسواری یک کشور میز قهوه خوری زنانه چیز با اشاره به عملکرد این وزارتخانه ورزش و جوانان در مورد دفن کسانی که در جهل از دو ایمان مرده اند حفاظت مقدس در این مورد اطلاعات وی گفت: این یک رویداد بسیار مهم است که در روز سه شنبه برگزار می شود وزارت ورزش و جوانان بگذارید این اتفاق بیفتد زیرا آرامش و اقتدار جامعه و مردم امروز برای رشادت و فداکاری شهدای بزرگوار است.

وی افزود: امروز که ورزشکاران ما در عرصه های مختلف موفق به افتخارآفرینی شده اند، به خاطر فداکاری های سال ها پیش نیروهای مقدس امنیتی است و ما متعهد هستیم که در سایه به تلاش خود برای رشد جامعه خود ادامه دهیم. امنیت.”

سرپرست تیم فوتبال ایران گفت: تشییع جنازه جان باختگان دو مذهب گمنام در اردوگاه. وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این همه فداکاری کار مفیدی انجام می دهند و می توانند الگوی خوبی باشند یکی با جوانان جامعه ورزش کنید.

پایان پیام //

بیشتر بخوانید:

پول داخل

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا