حوادث

شناسایی عاملان تخریب قفل ۱۷ مغازه در غرب تهران از سوی پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام هویت افرادی که قفل بسیاری از مغازه ها را در غرب تهران شکستند، گفت: روند دستگیری این افراد در برنامه پلیس قرار دارد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ جلیل موفوفی با بیان اینکه شب گذشته در یکی از بازارهای غرب تهران دو نفر اقدام به تخریب قفل درب 17 مغازه کردند، گفت: این افراد با تخریب پلمب مغازه سعی در جلوگیری از کار کسبه و کسبه داشتند. . برای ایجاد هرج و مرج، صحبت به دنبال کسب و کار و نارضایتی.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده با اطلاع پلیس در راستای نیت پلیس قرار گرفت، گفت: در این راستا پلیس با استفاده از فناوری روش و پلیس دو نفر را که اقدام به تلاش کردند شناسایی کرد. . قفل را بشکنند و اکنون اقدام خود را برای دستگیری این افراد آغاز کرده اند. در این بخش، تمهیدات لازم در خصوص صلاحیت قضایی و دسترسی به حقوق استخدامی پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مقفویی افزود: رفتار ناپسند و جنایت این افراد باعث شد تا کسب و کار ناپسند و ناخوشایند باشد و بنگاه ها و بازاریان باید با افرادی که مرتکب چنین جرائمی می شوند دقت لازم را داشته باشند. پلیس همانطور که بارها اعلام کرده است به کسانی که به دنبال منفعت هستند و کسانی که فرصت دارند اجازه ایجاد ناامنی و تخریب زندگی شهروندان را نخواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا