اقتصادی

شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر جمعه در اجتماع راهیان قدس که در نقطه صفر مرزی خسروی با حضور مردم برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما در این مرز برای نابودی اسرائیل تجمع کرده‌ایم.

وی افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت از نیروی قدس، حشد الشعبی و سایر رزمندگان مقاومت حضور دارند تا آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم جعلی فلسطین اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام رزمندگان آماده فرمان ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری هستند تا با کوچک‌ترین اشاره اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنند.

حجت الاسلام احمدی گفت: قرآن کریم به مسلمانان دستور داده تا به دشمنان امان ندهید و این رژیم جعلی بیش از ۷۰ سال ملت فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار داده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت با اتحاد و همدلی همبستگی خود با فلسطینیان را اعلام می‌کنند و شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: قیام ملت مسلمان ایران برای نابودی اسرائیل آغاز شده و رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

احمدی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در این اجتماع، گفت: ملت ایران از کودک تا نوجوان، جوان، افراد مسن عاشق مبارزه با اسرائیل هستند.

دکمه بازگشت به بالا