فرهنگ و هنر

«شب، داخلی، دیوار»: بسیار موثر، عمیقا ناخوشایند

«شب، داخلی، دیوار»: بسیار موثر، عمیقا ناخوشایند

فیلم «شب، داخلی، دیوار» که برای اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد، مورد نقد منتقدان ژانرهای مختلف قرار گرفت.

به گزارش سی وی نت، «جسیکا کیانگ» از مجلات مختلف هنگام تماشای فیلم «شب، داخلی، دیوار» در بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز 2022 درباره این فیلم نوشت: «هیچ کس – حداقل شنوندگان – از تماشای این فیلم لذت نخواهند برد. فیلم.” وحید جلیلوند موثر و منفی شب، حاملگی، دیوار بی ضرر بیرون نمی آید. ترکیبی عجیب از معمای روانشناختی و تریلر تقریباً علمی تخیلی که ترسناک ترین تمرین در فیلمسازی است که می توانید بخواهید، آنقدر خوب انجام شده است که بهانه ای برای دور نگاه کردن دارید.

جلیلوند در فیلم روزی بدون امضای خود در سال 2017 (که جایزه بهترین کارگردان و بهترین بازیگر مرد در افق ونیز را دریافت کرد)، جامعه ای پیچیده را در پایان فروپاشی قانون و اخلاق به تصویر کشید، اما به شیوه ای جدید که این جامعه به طور کامل شکست خورد. کارگردان شنوندگان خود را به ورطه می برد.

این منتقد پس از بررسی داستان فیلم، در بخشی دیگر از داستان می نویسد: نوید محمدزاده (بازیگر علی) و دیانا حبیبی (بازیگر لیلا) تا آخرین افشاگری در کارشان سخت کار می کنند که بسیار ناامیدکننده و شگفت آور احساسی است. در حال پیش رفت. اما ستاره واقعی این فیلم صدای علیرضا علویان است که به ویژه در جمع آوری حلقه های زمانی تروما که نشان دهنده گذار بین واقعیت و تخیل قهرمان داستان است، موثر است. همچنین باید از ادیب سبحانی، فیلمبردار این فیلم قدردانی کنیم که «شب، داخلی، دیوار» را با فیلمبرداری لرزان دستی تند و تیز ساخت و در آن زمان برایش کار خوبی بود. مخاطبان.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی مرد نابینایی به نام علی با ورود زنی فراری به زودی پیچیده می شود…

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ و معرفی دیانا حبیبی و دانیال خیری خواه و جمعی از بازیگران و دانشجویان سینما بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا