فرهنگ و هنر

سیاه نمایی ها مانع از آگاهی مردم از واقعیات و موفقیت های این دولت شد

رئیس جمهور هدف اصلی رسانه ها گفتن حقیقت به مردم بود و گفت: “رسانه ها باید در برابر افترا و حتی سفیدی مقاومت کنند و صادق باشند و به مردم امید دهند.” تا در روزهای سخت صادق باشند.

به گزارش سی وی نت ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر روز سه شنبه در یک جلسه گروهی با اصحاب رسانه با اشاره به رابطه دولت و رسانه گفت: “دولت سعی کرده است روابط خوبی با رسانه ها برقرار کند ، به این ترتیب دستگاه به راحتی به تبلیغات دسترسی دارد. آزادی در گفتن حقیقت و ارائه اطلاعات لازم به شما.

با اشاره به وقایع مهم در تاریخ دولت و مذاکرات برجام در مورد حذف کلیه تصمیمات شورای امنیت در مورد حذف و بند 7 منشور سازمان ملل و همچنین نتیجه گیری از مطالعه (PMD) ، رئیس جمهور گفت: یازدهم و دوازدهم در این مناطق ناشناخته است زیرا رسانه های قدرتمندی در خارج و در برخی از آنها تأسیس شده اند.

دکتر. روحانی با اعلام اینکه همه ما وظیفه داریم هرچه بیشتر واقعیت را به مردم بگوییم ، اظهار داشت: پس از برجام ، ظرفیت فروش از 900000 بشکه به 2 میلیون به 800،000 بشکه افزایش یافت و صحت و سقم مواد همه 99 روز پنجشنبه تخمین زده شد شکاف ، بیش از 1 میلیون و 200 هزار میلیارد تومان در سایه برجام پیدا شده است. بعلاوه ، هزینه انتقال آب به فلات مرکزی ایران از صندوق توسعه ملی از محل فروش نفت حاصل شد که پس از برجام بدست آمد.

رئیس جمهور فلسفه گفتگو و گفتگو بین ملتها را برای دستیابی به منافع خود خواند و گفت: “این احمقانه است که فکر کنیم از طریق گفتگو در ایالات متحده ، اروپا یا هر کشور دیگر. آنها یکدیگر دوستان ما خواهند بود.” در مذاکرات ، هر کشوری مطابق با منافع خود عمل می کند و اگر با کشوری گفت و گو داریم ، ملت باید مطابق با اعتقادات و ارزش های ما عمل کند ، بنابراین در گفتگو ، باید به دنبال منافع ملت باشیم. همه.

دکتر. روحانی با تأکید بر اینکه نباید در هیچ موضوعی تبعیض قائل شد ، افزود: من معتقدم کشور را نمی توان نجات داد مگر اینکه در سایه افراط گرایی و افراط گرایی ، اگر افراط و تفریط وجود داشته باشد ، بدون شک برتری منافع ملی وجود دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه توافق هسته ای برجام 100 درصد به نفع عموم است گفت: “البته ما ممکن است به همه آنچه که شروع کردیم نرسیده ایم اما بیش از 80 درصد انتظارات برآورده شده است.” به هر حال ما پس از برجام در سال 1995 بالاترین رشد اقتصادی را در جهان داشتیم و تورم در برخی به شماره یک تبدیل شد ، اما پنهان کردن موفقیت بزرگی در تاریخ امکان پذیر نیست.

دکتر. روحانی اضافه کرد: ترامپ این قانون معاهده را نقض کرده و کشور را به شدت تحت فشار قرار داده است که باعث تأسف است برای برخی افراد ، به جای اینکه بگوید آمریکا و ترامپ مرتکب جنایت شده اند ، تهمت زدن به دولت بی معنی است.

رئیس جمهور گفت: همانطور که در جنگ 8 ساله تنها هستیم ، فقط در جنگ اقتصادی 3.5 ساله بوده ایم و هیچ کس حاضر نیست حتی یک کشتی از ایران بخرد. با این حال ، دولت می تواند نیازهای مردم را برآورده کند و ما از ثبت کالاهای اساسی امتناع می کنیم.

دکتر. روحانی ادامه داد: “من در 3.5 سال گذشته ، بیش از 4 سال پیش ، بسیار راضی هستم که شاهد موفقیت چشمگیری بوده ایم ، زیرا در این مدت شاهد مقاومت مردم و رهبر و دولتها در برابر دشمنان بوده ایم.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری قلبی و دشواری دریافت واکسن گفت: علی رغم همه مشکلات و مشکلات ، ما ظهرها واکسن خریداری و وارد می کنیم و تا پایان دولت همه اینها انجام می شود برای اعضایی که مشکل جدی واکسن دارند. “ما می توانیم واکسن بزنیم.

دکتر. روحانی گفت: “با این اقدامات ، ظرفیت كشور در زمینه پزشکی نسبت به تاریخ كل ایران دو برابر شده است و در بخش دانش ، ظرفیت ما 100 برابر شده است ، اما با وجود این دستاوردها ، همه چیز امروز در میان مردم ، افکار عمومی و رسانه های واقعی و مجازی را می بینیم ، برای پیروی از حقیقت مسیری طولانی در پیش است.

رئیس جمهور در خاتمه بر لزوم اشتیاق در همه زمینه های انتخابات تأکید کرد و گفت: “همه ما وظیفه داریم مردم را به پای صندوق های رأی فراخوانیم و در این راستا امیدواریم افراد قدرتمند و برخی اقدامات مانع انتخاب مردم نشوند. “مردم همچنین می توانند موارد مورد نظر خود را از بین نامزدها انتخاب کنند.

در ابتدای این جلسه ، دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و امور اسلامی با صدور بیانیه ای رسانه های دولتی کشور را محکوم کرد و گفت: “امروز شاهد افزایش چشمگیر تعداد رسانه های کشور هستیم. ، خبرگزاری ها و سایت های خبری از 6000 در سال 1992. “از 13000 رسانه در دهه 1400. در یک زمان ، با گسترش فرصت های فناوری ، مخاطبان بیشتر و بیشتری سیستم رسانه ای بهتری را بدست آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود دعایی ، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات همچنین از دولت برای صبر و تلاشش تشکر کرد و گفت: “من به دولت می گویم رئیس جمهور خسته است. من جایزه دارم از مشکل

در این نشست ، رئیس خبرگزاری ایران (سی وی نت) با انتقاد از دولت به دلیل غفلت از کار و موضوع علی رغم بحران کشور در زمان انتخابات ، گفت: “وقت آن رسیده است که دولت اقدام کند. پیشگیری به وضوح برای غلبه بر مشکلات. “با مردم صحبت کنید. امروز باید فضای جامعه را به گونه ای آماده کنیم که مردم بتوانند با اخلاص در انتخابات شرکت کنند.

رئیس دولت اسلامی ایران (ایرنا) به موضوع امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: “امروز کشور ما با جنگ فرسایشی و درک کامل و همچنین تأثیر پیشرفت اجتماعی روبرو است. افکار عمومی شرم آور و مردم را خجالت زده کنید. “بنابراین ، دولت باید برنامه كتبی برای گسترش جنگ داشته باشد.

در ادامه روند کار ، مدیرمسئول روزنامه همشهری ، در مورد اهمیت تجویز واکسن کرونا گفت: “مسئله واکسن کرونا برای مردم مهم است ، بنابراین باید صدایی از دولت در حال واکسن شنیدن.” بگویید در صورت محدودیت در این مورد برای عموم

رئیس خبرگزاری کار (ایلنا) با تأکید بر مظاهر اقدامات ضد فساد و سیاست های دولت گفت: “دولت این واقعیت را با مردم در میان خواهد گذاشت ، این می تواند در بازگرداندن امید به مردم بسیار موثر باشد. “

مدیرمسئول روزنامه ایران بر موضوع اطلاعات واضح درباره روش و زمان واکسیناسیون تأکید کرد و گفت: اطلاعات دقیق در مورد زمان و مکان واکسیناسیون می تواند از تمرکز و آشفتگی مردم جلوگیری کند. در این راستا ، حضور اصحاب رسانه و سطح ستاد ملی در برابر تاج مهم است.

همچنین در مذاکرات هسته ای قبلی رئیس سایت رسانه ای برای تجزیه و تحلیل مسئله وین فراخوانده شد.

در ادامه جلسه ، رئیس خبرگزاری سی وی نت نیز با اشاره به اینکه کار رسانه ها با دولت کار دشواری بوده است ، گفت: “متأسفانه بخشی از دولت به فضای رسانه ای متصل نیست.”

مدیر سایت رسانه اعتماد افزود: در مدت زمان باقیمانده ، مشاغل زیادی را که در حوزه آب دارید با مردم به اشتراک بگذارید و آگاهی مردم را افزایش دهید. همچنین اینکه شهید بهشتی کاری می کند که مردم را آگاه کند ، شما هم همین کار را می کنید.

سردبیر روزنامه جوان با انتقاد از روند مذاکرات هسته ای و سیاست خارجی گفت: غرب با انقلاب اسلامی مشکلی دارد بنابراین معتقدم گفتگوها با غرب نتیجه ای نخواهد داشت.

مسئول ارشد رسانه ای شفقنا گفت: “بسیاری از مقامات دولتی دیگر تبلیغات زیادی ندارند” و گفت مسئولیت اقدامات دولت به عهده رئیس جمهور است.

مدیرمسئول روزنامه شهروند با تأکید بر اهمیت تبلیغات گفت: امروز امروز دنیای تبلیغات است و بی توجهی به رسانه ها ضرر بزرگی به بار می آورد.

رئیس وب سایت عصر ایران همچنین دولت را تدبیر و امید به بدبخت ترین دولت امیدوار دانست و گفت: “وضعیت نظامی به شهامت بیشتری نیاز دارد اما امیدواریم بعد از رئیس جمهور اعتماد بیشتری به بخش سیاسی کشور داشته باشید.”

رئیس خبرگزاری سی وی نت با اعلام اینکه دولت به کشور بدهکار است ، گفت: دولت باید هر وضعیتی را که بر عهده دولت قرار گرفته است به مردم اطلاع دهد و موانع پیش روی مردم را با خبر کند. راه او “

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا