ورزش

سومین تقابل نکونام مقابل استقلالی‌ها در پنج هفته ابتدایی لیگ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته جواد نکونام روزنامه نگار آنلاین ، که به دلیل سالها حضور در راس رده بندی اروپا و تعداد بازیهای انجام شده در این تیم ، یکی از رهبران تاریخ فوتبال ایران است ، اجازه دهید به عنوان یکی از بالاترین اعداد در تاریخ ورزش استقلال دیده می شود. نکونام ، که چهار سال پیش به کادر مربیگری جرگه پیوست ، همچنین دومین فصل حضور خود را در تیم فولاد سپری می کند. او و تیمش در گذشته موفقیت های زیادی کسب کرده اند و به نظر می رسد که در آینده نیز به موفقیت خود ادامه خواهد داد.

در حالی که فصل لیگ برتر هفته پنجم خود را سپری می کند ، نکونام ، که سابقه حضور در تیم استقلال را دارد و به عنوان یکی از مربیان تیم شناخته می شود ، در آینده ، در کنار سه بازیکن که در چهار هفته اول مربی استقلال بازی می کنند ، بازی کنید. دو نفر از آنها مبارزان بزرگ باشگاه هستند.

نکونام که ارتباط خود را با ذوب آهن آغاز کرد ، در هفته دوم و به زودی استقلال پیدا کرد و با محمود فکری مشاجره کرد که سرانجام نکونام شد و شاگردانش از این رشته پیروز شدند.

پس از عبور از نقطه اطلاعاتی ، نکونام به ایستگاه قلعه نویی رسید و این بار در قلعه سیرجان متوقف شد و با یک سواری تیمی موافقت کرد. رئیس سابق تیم ملی در هفته چهارم با شاگردان رسول خطیبی روبرو شد و حتی این بازیکن سابقه حضور در استقلال را دارد و می تواند به عنوان یک مربی خود اشتغال محسوب شود.

به هفته پنجم که می رسیم ، رهبر جوان فولاد امروز با کرسی ریاست علیرضا منصوریان به مصاف تراکتور و تیمش می رود. این چهارمین درگیری نکونام با معلمان استقلال در 5 هفته اول و همچنین سومین درگیری او با معلمانی بود که گزارشگران استقلال بودند.

نکونام در اولین مسابقه مقابل محمود فکری ، بازیکن آزاد ، پیروز شد و در دیدار دوم مقابل امیر قلعه نویی به پایان رسید. انتظار می رود نتیجه بین نکونام و علیرضا منصوریان امروز پایان یابد.

این مسابقات از ساعت 5 صبح امروز در ورزشگاه یادگار برگزار می شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا