فرهنگ و هنر

«سوءاستفاده از تاریخ» در شب‌های تاریخ

انجمن تاریخی ایران با همکاری انجمن های دیگر در زمینه تاریخ ، مجموعه ای از رویدادها را با عنوان “شب های تاریخی” برگزار می کند که قسمت اول آن ده روز ادامه خواهد داشت. دو تحت عنوان “آلودگی تاریخ”.

بر اساس سی وی نت ، انجمن تاریخ ایران با همکاری م Instituteسسه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن علمی تاریخ دانشگاه شهید بهشتی و انجمن های دانشجویی سراسر کشور برای ادامه ارتباط فرصت های آموزشی با جامعه در حال گسترش و – سخنرانی مورخان ، در گفتمان عمومی شرکت کرد. اساتید دانشگاه در آن حضور داشتند.

این جلسات که از 3 ژانویه تا 11 مارس به مدت 12 شب و چهارشنبه از ساعت 8 تا 10 شب برنامه ریزی شده است ، می توانند در صفحه اینستاگرام “SBU_HISTIRY” مشاهده شوند ، اما پس از صحبت در بخش در هر صورت می توانید س questionsال کنید. پاسخ بله است.

“محمدعلی اکبری” ، “مرتضی نورایی” ، “حسن حضرتی” ، “علی محمد ولوی” ، “غلامرضا ظریفیان” ، “سیمین فصیحی” ، “محمدرضا علم” ، “احمد گل محمدی” ، “احمدرضا خضری” ، “علیرضا” ملاحی توانی “حسین مصباحیان” و “داریوش رحمانیان” روز دوازدهم سخنرانی می کنند. شب اول این جلسات با حضور محمد علی اکبری – عضو گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی – برگزار می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا