اقتصادیکسب و کار ایرانی

سفارش سئو سایت چه قدر هزینه دارد؟

انواع روش های محاسبه هزینه سئو

محاسبه هزینه سفارش سئو سایت به 4 روش ساعتی، ماهانه، پروژه ای و بر اساس کلمات کلیدی انجام می شود. هر یک از این روش های محاسبه قیمت سئو وب سایت با توجه به نیاز سایت، درخواست کارفرما و سبک کاری سئوکار مشخص می شود. در نتیجه تعرفه سئوسایت برای هر یک از این روش ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه جزئیات و نحوه محاسبه قیمت سئو سازی سایت را گفته ایم:

1. تعرفه سئو سایت ساعتی

یکی از روش های محاسبه قیمت خدمات سئو، سئو سایت ساعتی است. قیمت سئوی سایت به صورت ساعتی متناسب با زمانی که مشاوره سئو دریافت می کنید، تعیین می شود. در این روش با توجه به نیاز سایت خود با مشاور صحبت می کنید و در ازای مدت زمان مشاوره، هزینه محاسبه می شود.دریافت مشاوره سئو سایت ساعتی برای کسب و کارهای کوچک آشنا به اصول اولیه سئو و کسب و کارهایی که شرایط نسبی خوبی از نظر سئو دارند، پیشنهاد میشود. در این روش صاحب سایت تا حدودی به امور اداره سایت و اصول سئو واقف است و پس از دریافت مشاوره بایستی موارد ذکر شده را بر سایت پیاده سازی کند.

مزیت این سئو کم هزینه بودن آن است؛ البته در مواردی صاحب سایت به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه دچار اشتباه شده و نمی تواند تمام موارد سئو را به خوبی روی سایت پیاده کند. در این شرایط هزینه پرداخت شده ولی خدمتی صورت نگرفته است.برای دریافت سئو ساعتی، بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که کاملترین راهنمایی ها را به شما می کند. به این ترتیب شما می توانید در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه مناسب، بیشترین بازخورد را داشته باشید.

هزینه سئو ساعتی در وب پویا

هزینه سئو ساعتی در وب پویا برای حداقل یک ساعت 500 هزار تومان خواهد بود. در این روش شما از طریق تماس با ما و یا واتس اپ وقت قبلی رزرو کرده و به مدت یک ساعت از راهنمایی های کامل تیم ما استفاده می کنید.سئو ساعتی را برای کسب و کارهای کوچک و افرادی که تا حدودی در زمینه سئو اطلاعاتی دارند، پیشنهاد می کنیم؛ چرا که در این روش فرد سئو کار فقط شما را راهنمایی می کند و انجام دادن اقدامات لازم بر عهده خودتان خواهد بود.

2. تعرفه سئو سایت ماهانه

سئو سایت به طور ماهانه از کاملترین روش های سئو است. شما با بستن قرارداد حداقل 3 ماهه با شرکت سئو کار، سایت خود را بدست متخصصین میسپارید. سپس آنها سایت شما را از همه لحاظ بررسی کرده و برای سئو آن برنامه ریزی می کنند.پرداخت هزینه سئو سازی ماهانه، پس از دریافت گزارش از سئو کار انجام می شود. استفاده از این سئو باعث رشد و پیشرفت سایت شما در طولانی مدت خواهد شد. با توجه به خدمت کاملی که از این نوع سئو دریافت می کنید، قیمت سئو ماهانه نیز بالا است.

سئو ماهانه برای آن دسته افرادی مناسب است که تخصص لازم را در زمینه سئو نداشته و از طرفی می خواهند در مدت زمان سریعتری به نتیجه دلخواه برسند.پیشنهاد ما به شما، استفاده از سئو ماهانه است. چرا که سئو باید به صورت مداوم و در یک بازه زمانی مشخص انجام شود. در نتیجه سئو ماهانه انتخاب بهتری خواهد بود.

هزینه سئو ماهانه در وب پویا

هزینه سئو ماهانه در شرکت وب پویا متناسب با نیاز سایت و اقداماتی که انجام می شود، محاسبه خواهد شد. شما می توانید برای استفاده از خدمات سئو ماهانه با ما تماس بگیرید؛ تیم سئو وب پویا پس از بررسی های لازم در سایت شما، زمان و هزینه لازم برای سئو سایتتان را خواهند گفت.

 3. قیمت سئو سایت پروژه ای

در سئو پروژه ای طی جلسه ای بین صاحب سایت و شرکت سئو کار، اهدافی همچون افزایش بازدید سایت، بالا بردن رتبه سایت، بهبود رتبه در یک کلمه کلیدی خاص و … بیان می شود. سپس بر اساس اهداف ذکر شده، مدت زمان و هزینه سئو سازی مورد نیاز برای سئو سایت نیز مشخص خواهد شد.سئو پروژه ای این امکان را فراهم می کند تا در انتهای پروژه از عملکرد سایت گزارشی دریافت کنید. البته قیمت پروژه سئو نسبت به سایر روش ها کمی بیشتر خواهد بود.

4. قیمت سئو سایت بر اساس کلمات کلیدی

سئو سایت بر اساس کلمات کلیدی به این ترتیب است که کلمات یا عبارت های مدنظرتان را طی یک جلسه با شرکت سئو کار در میان می گذارید و از آنها می خواهید تا با این کلمات کلیدی سایت شما به کاربران نشان داده شود.در این فرایند سئو کار نیز پیشنهاداتی را به شما می کند، چرا که گاهی ممکن است کلمات کلیدی مورد نظر شما بسیار پر رقابت بوده یا برای کار شما مناسب نباشد. پس از اجرای قرار داد می توانید خودتان نتیجه را بررسی کنید. تعرفه بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی بستگی به میزان پوشش کلمات، تعداد آن، سختی کلمه کلیدی و میزان رقابتی بودن آن دارد.

محاسبه هزینه سئو بر اساس کلمات کلیدی در وب پویا

تیم سئو و بهینه سازی وب پویا با برگذاری جلسه ای، اهداف شما را بررسی می کنند. سپس با توجه به هدفتان کلمات کلیدی که می توان در زمان سریعتری با آنها رتبه گرفت را به شما پیشنهاد کرده و برای آن برنامه ریزی می کنند. در نهایت تیم سئو با کمک تیم تولید محتوا، محتواهای مورد نیاز سایت را برای رسیدن به رتبه مناسب برای کلمات هدف شما آماده می کنند. در ادامه به بررسی تعرفه سئو وردپرس می پردازیم.

قیمت خدمات سئو

خدمات سئو قیمت متفاوتی دارد، قیمت خدمات سئو تضمینی نیز بسته به اندازه و پیچیدگی وب‌سایت، محتوا، رقابت در صنعت، میزان کلمات کلیدی، محدوده خدمات ارائه شده و شهرت و تجربه ارائه دهنده متغیر خواهد بود. قبل از انتخاب یک ارائه‌دهنده سئو، بهتر است پیشنهادات و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید و مشورت با تخصصی‌ها را در نظر بگیرید تا تصمیم بهینه‌تری بگیرید.تعرفه خدمات سئو با توجه به دانش و تخصص سئوکار و میزان رقابت شما در موتورهای جستجو بستگی دارد، همچنین قیمت سئوکار با توجه به سختی کار شما مشخص می شود.ناگفته نماند که قیمت متخصص سئو که از جدیدترین الگوریتم های گوگل مطلع است و به روزترین تکنیک ها و استراتژی ها را به کار می برد با یک سئوکار معمولی متفاوت است

دلایل تفاوت قیمت سئو

به طور خلاصه، دلایل متفاوتی باعث می شود سئو سایت قیمت متفاوتی هم داشته باشد. برای قیمتگذاری دقیق و بهینه، مشورت با افراد متخصص و ارائه‌دهندگان خدمات سئو را در نظر بگیرید. همچنین، قبل از انتخاب هر ارائه‌دهنده، می‌توانید با چند انتخاب‌های مختلف مشورت کنید و پیشنهادات و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.قیمت سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت به مجموعه‌ای از عوامل متفاوت بستگی دارد

 

 

دکمه بازگشت به بالا