ورزش

سرنوشت لژیونرهای اروپایی چه خواهد بود؟

بسته به صنعت تبلیغات آنلاین؛ یک زمان دیگر ممکن است زمان خوبی برای لژیونرهای ایران و اروپا باشد. این بار با برخی شیرینی های بسیار خوب. این روزها که مهدی طارمی و سردار ازمون در بین بهترین بازیکنان ایران در اروپا هستند ، صحبت های زیادی درباره باشگاه های بزرگی که این دو بازیکن را ترغیب کرده اند ، صحبت شده است. همین اتفاق با چند لژیونر دیگر هم افتاد ، اما ستاره هایی نیز وجود دارند که شغلشان هنوز مشخص نیست یا از باشگاه های اروپایی جدا شده اند که به نظر می رسد برخی از آنها را دارند.

وقتی در مورد تیم فوتبال ایران صحبت می کنیم ، باید نام علیرضا جهانبخش را روی سر آنها بگذاریم. گرانترین تجارت خرید در تاریخ فوتبال انگلیس برایتون که پس از اجرای آقای گلی به هلندی ها به انگلستان سفر کرده و چند ماه پس از تبلیغ وی به لیگ برتر انگلیس ، به دلیل شیوع ویروس تاج تعطیل شد. . وقتی لیگ برتر انگلیس برگردد ، جهانبخش شانس بازی دوباره برای برایتون را به دست می آورد اما مهمتر از همه او با قرارداد 5 ساله خود با این باشگاه انگلیس همچنان به عنوان بخشی از این تیم ادامه می یابد. مگر اینکه مقامات فوتبال برایتون علیرضا را در لیست اهداف فصل آینده قرار دهند. این یک اتفاق نادر است.

سردار ازمون و مهدی طارمی پشت سایر اسپانسرهای اروپایی هستند و همه آنها آینده ای هیجان انگیز دارند. طارمی یکی از اولین کسانی بود که در اولین فصل فوتبال اروپا در خیابان زیبای ریو حضور یافت و توانست توجه تیم های مختلف اروپایی را به خود جلب کند؛ به نظر می رسد جدایی این ستاره ایرانی از تیمش به قدری آشکار است که باید منتظر حضور طارمی در تیمی مانند اسپورتینگ و بنفیکا باشیم. اعطا می شود ، وی شایعه می شود که هدایایی از تیم انگلیسی داشته باشد ، اما او در پرتغال باقی خواهد ماند و فقط تیمش را تغییر می دهد. در مورد سردار ، مانند سالهای گذشته ، اظهارات زیادی درباره پیشنهادات جذاب تیم هایی همچون ناپولی و لاتزیو مطرح شده است ، اما نمی تواند آینده آزمون را پیش بینی کند. تنها چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که زنیت اجازه نمی دهد سردار خیلی زود از بین برود.

ستاره دیگری که امسال عملکرد خوبی داشت ، علی قالی زاده ، بوکسور شارلروی بلژیک بود. قلی زاده با عملکرد خود در این تیم بلژیکی ، توانسته توجه بسیاری از تیم های فرانسه را به خود جلب کند و شانس خوبی برای پیوستن به فرانسه اوپن دارد. قلی زاده در گذشته در کنار ستاره ای به نام کاوه رضایی درگیر برخی از فوتبال بلژیک بود. در مورد کاوه ، بازگشت تیم سابق باید آینده این بازیکن در نظر گرفته شود. رضایی باشگاه بروگ را به صورت قرضی برای چارلروی ترک کرد اما اکنون یکی از بازیکنان چارلروی است. حرکت بعدی کاوه دوباره بروژ خواهد بود.

محمد محمدی همچنین یک فوتبالیست ایرانی و اروپایی است که آینده روشنی را در پیش دارد. مهرداد با پیشرفت اوس جایگاهی پایدار در فوتبال پرتغال و کاستی هایش پیدا کرده است اگر به جماعت پرتغالی امر خوبی حاصل نشود ، مدیران ایسوس به دنبال مهرداد نخواهند بود. میلاد که اخیراً برای بازی در گنت از روسیه به بلژیک نقل مکان کرده است ، با برادرش در شرایطی قرار دارد و بعید به نظر می رسد فصل آینده با تیم غیر گنت آغاز شود. در روزهایی که شایعه شده بود که امیر عابدزاده به ایران باز خواهد گشت و به جای بیرانوند در دروازه پرسپولیس می ایستد ، باید گفت که عقاب با فوتبال پرتغالی و ماریتیمو در وضعیت خوبی قرار دارد. بنابراین می توان گفت اگر خبری از بازگشت به ایران نباشد توپ های امیر در پرتغال ادامه خواهد یافت.

با درگذشت اللهیار صیادمنش کام فروغ در فنرباغچه و انتقال این بازیکن به استانبول اسپور ، تیم بعدی فوتبال ایران و اروپا که تخلف بسیار بدتری نسبت به سایر افراد دارد ، شرایط برای سامان قدوس مناسب نیست. با اعلام خبر نیمه نهایی لیگ فرانسه ، به آمیان اجازه بخش پایینتری داده می شود ، بنابراین قدس سعی خواهد کرد در صورت رأی گیری به سطح بعدی فوتبال فرانسه برگردد و او در کنار آمیان بماند.

43257

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا