اقتصادی

ستاد نامزدها برای برگزاری هر گونه همایش مجوز بگیرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسن فلاحتی در جلسه با مسؤولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندرعباس بر لزوم حفظ اخلاق و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری مشارکت مردمی و نیز رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: نامزدهای محترم و طرفداران ایشان باید قانون تبلیغات انتخاباتی را رعایت نموده و مسئولین ستادهای آنان نیز در این مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس افزود: افزایش سطح مشارکت نشانه اقتدار نظام اسلامی است و همه ما موظف هستیم که برای جذب حداکثری تلاش نموده و در این میان ستادهای انتخاباتی نقش مهم و برجسته‌ای دارند.

فلاحتی ادامه داد: رعایت اخلاق و انصاف و نیز حفظ قوانین تبلیغاتی و رفتار صحیح انتخاباتی مورد تأکید بوده و از همه عموم مردم شریف شهرستان بندرعباس تقاضا داریم که در ۸ تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه مرکزی هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه واجدین شرایط در این دوره از انتخابات می‌توانند با کارت ملی یا شناسنامه رأی خود را به صندوق بیندازند، تاکید کرد: رؤسای ستاد شهرستان جهت برگزاری هر گونه گردهمایی و همایش باید مجوز رسمی فرمانداری را دریافت کنند.

دکمه بازگشت به بالا