ورزش

سالن سرپوشیده شش هزار نفری قزوین 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بر اساس رسانه سی وی نت قزوین ؛ روز چهارشنبه ، حسن کریمی ، رئیس مرکز ملی توان بخشی و ورزش به همراه عباس علایی مقدم ، از 6000 استادیوم در حال ساخت در قزوین بازدید کردند و مراحل ساخت این ورزشگاه را به او گفتند.

رئیس وزارت ورزش و بازسازی در اواسط بعد از ظهر روز چهارشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار کرد و همچنین رئیس اداره منطقه ای برای برنامه ریزی و برنامه ریزی بود.

برو 44

عباس علایی مقدم در این نشست گفت: ساخت 6000 خانه خانوادگی و یک استادیوم بزرگ یکی از فعالیت های ورزشی ساکنان منطقه است که صادقانه برای تأکید بر وزیر ورزش و استاندار در حال نهایی سازی آن هستیم .

وی افزود: قانون مجلس که در سال 1986 آغاز شد ، قرار بود در سال 1400 تکمیل و افتتاح شود ، اما به دلیل محدودیت های مالی و ناکافی بودن اپراتور ، در قرارداد دوم به حالت تعلیق درآمد ، اجرای آن برای سال 1402 مشاهده شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: این پروژه در قالب ماده 46 توسط سازنده کنتور انجام شده است ، اما به دلیل ضعف بهره بردار ، نمی تواند قول خود را به طور موثر و از 18 قاب که ساخته شود و نصب شود تا خانه اش تاکنون هشت پرتو ساخته شود.

بازی 3

علایی مقدم گفت: تاکنون هشت میز جمع شده و حدود 50 تن فولاد آماده و قرار داده می شود ، برای تکمیل ورزشگاه نیاز به خرید دستگاه داریم.

وی گفت که: در بازدید رئیس بخش توسعه و نگهداری از استادیوم ملی و پروژه ، تصمیم بر این شد که گامی دیگر برای تکمیل پروژه و استفاده از اختیارات بخش خصوصی برداشته شود. شرکت هفت الماس آمادگی خود را برای واگذاری پروژه اعلام کرده است.

علایی مقدم افزود: “با اردوگاه 15000 نفره ، بیش از 13 هكتار زمین داریم ، 8000 متر مربع برای سالن ها و 6000 متر مربع برای اتاق ها اختصاص داده ایم و ما آماده انتقال آن از ماده 27 هستیم و اگر سرمایه گذار معتبر باشد واجد شرایط. “انجام دهید.

بازی 555

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ما دو رویکرد را بررسی خواهیم کرد و روشی را که کارگران بخش خصوصی را تحویل می دهد ، اجرا می کنیم و قرارداد وزارت ورزش برای خیریه دوم به اتمام می رسد.

وی گفت: در مناطق دیگر مشکل پیاده سازی سیستم BOO که مستلزم بازاریابی و دریافت سند است حل می شود و در این صورت ما به حمایت از راه ، جامعه و توسعه جامعه نیاز داریم.

برو 55

علایی مقدم گفت: احداث اتاقی برای 6000 نفر در قزوین اکنون تاکنون 30 درصد ظرفیت فیزیکی دارد و 20 میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده و تکمیل آن 70 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا