جامعه و خانواده

سازمان جهانی بهداشت: ساعت کاریِ طولانی کشنده است

نتایج یک مطالعه سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که ساعت کار طولانی تر می تواند دلیل اصلی مرگ باشد.

به گزارش سی وی نت ، سازمان بهداشت جهانی امروز (دوشنبه) اعلام کرد: نتایج یک مطالعه نشان می دهد که اشتغال طولانی مدت می تواند سالانه منجر به مرگ صدها هزار نفر شود و این روند می تواند به دلیل Covid- تسریع شود. 19

در اولین مطالعه جهانی درباره این موضوع “از دست دادن شانس زندگی به دلیل طولانی بودن ساعت کار” مشخص شد که در سال 2016 ، 745،000 نفر بر اثر سکته مغزی و بیماری قلبی مربوط به کار طولانی مدت جان خود را از دست داده اند.

این تعداد از سال 2000 تقریبا 30٪ افزایش یافته است.

ماریا نیرا ، رئیس دپارتمان محیط زیست ، تغییر اقلیم و بهداشت سازمان بهداشت جهانی گفت: “ما می خواهیم بیشتر از این اطلاعات برای تأمین کارکنان و کارکنان پشتیبانی استفاده کنیم.”

نتایج این مطالعه نشان داد که اکثر مبتلایان (72٪) مرد و بزرگتر یا مسن تر هستند. ساکنان جنوب شرقی آسیا و غرب اقیانوس آرام اغلب تحت تأثیر قرار می گیرند.

به طور کلی ، این مطالعه با استفاده از داده های 194 کشور نشان داد که 55 ساعت یا بیشتر کار در هفته 35 درصد بیشتر خطر سکته مغزی و همچنین 17 برابر خطر ابتلا به بیماری قلبی دارد. قلب بیش از 40 تا 35 ساعت کار در هفته دنبال کنید.

این مطالعه بین سالهای 2000 و 2016 انجام شده است و شامل پرسشنامه Covid-19 نبوده است ، اما به گفته کارشناسان سازمان بهداشت جهانی. افزایش ساعات کار از راه دور و آسیب رساندن به اقتصاد جهانی در نتیجه شیوع ویروس کرونا ممکن است خطر مرگ را افزایش دهد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا