جامعه و خانواده

سارقان مسافربرنما با نوشیدنی جان دو راننده را گرفتند

جانشین رئیس پلیس پایتخت به آگاهی از انهدام باندش با سرقت مشروبات الکلی از رانندگان خبر داد و گفت: دو راننده که خودشان و دو نفر از سارقان جان خود را از دست دادند، بهبود نیافته اند. دادند.

به گزارش سی وی نت، در روزهای پایانی سال گذشته، یگان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس به منظور سرقت و پوشش سرنشین دربستی اعزام شد. 15 فروردین جسدی در کویر زرندیه پیدا شد که ظاهرش مصادف با مفقود شد. کالبد شکافی راننده، تحقیقات در مورد مرگ وی و گزارش های قبلی باعث شده است که بازرسان مشکوک شوند که وی هیچ ارتباطی با قتل نداشته است.

تحقیقات در این پرونده با محوریت معاونت مبارزه با تروریست های تهران بزرگ ادامه یافت تا اینکه حدود 10 روز بعد جسد دیگری پیدا شد که به همان شکل جسد بر اثر دوز زیاد جان خود را از دست داد. قرص های خواب آور تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران با استفاده از تکنولوژی و پلیس به سرنخی از عاملان این جنایت دست یافت و برای دستگیری آنها وارد عمل شد.

نیروهای امنیتی با حمایت دادگاه در عملیات های مختلف 6 نفر از اعضای این گروه را دستگیر و به مقر پلیس منتقل و با اجاره خودروی سواری شخصی خودرو و اموال راننده را با نوشیدن مشروبات الکلی و کشتن راننده به سرقت بردند.

در حمایت از این پیام، سرهنگ مرتضی نثاری، جانشین رئیس پلیس امنیت ملی در گفت‌وگو با سی وی نت، اظهار کرد: شیر خار، نوشابه و سایر نوشیدنی‌های حاوی مقادیر بالای قرص‌های خواب‌آور، آنها را آب کرده و خودروی آنها را به همراه اشیاء قیمتی به سرقت برده است.

نثاری با بیان اینکه این افراد به 6 فقره سرقت به همین صورت اعتراف کرده اند، گفت: متاسفانه دو نفر فوت کردند که یکی حدود 48 و دیگری حدود 39 نفر بود.

وی با بیان اینکه این گروه از اسفندماه سال گذشته شروع به فعالیت کرده است، گفت: سارقان اعتراف کردند که هنگام سرقت، خودروها را در یک مرکز خرید دست دوم می فروختند و قطعات خودرو را به سارقان می فروختند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پایتخت برای بررسی اینکه آیا این گروه ها سابقه دارند یا خیر؟ گفت: یکی از این اعضا سابقه دارد اما دیگری سابقه ندارد.

نثاری گفت: «هیچ یک از خودروهای ذکر شده تاکسی نیستند و مسافران شخصی هستند.»

یکی از مظنونان در این اظهارات به سی وی نت گفت: یکی از متهمان به من گفت که به دربستی بروم، در میانه راه گفت یکی از دوستانش بیمارستانی است که قرار است آن را سوار کنیم. وارد شد.تا کی.

یکی دیگر از خواهان ها افزود: روزه بودم، حدود ساعت نه شب در میدان خراسان در ماشین را قفل کردند و برایم شیر خریدند. گفتند افطاری بخور که گفتم قبلا خورده ام اما وقتی اصرار کردند به من شیر دادند اما چیزی پیدا نکردم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا