ورزش

زود گل خوردن تمرکزمان را به هم ریخت

مدافع هوادار: زود گل خوردن تمرکزمان را به هم ریخت

مهدی عبدی درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ مهدی عبدی، بازیکن تیم فوتبال هوادار که پس از بازی مقابل استقلال با حواشی گسترده مواجه شده در خصوص اتهامات علیه خود گفت: حدود چهار سال است با هوادار هستم و همه از شرایط کاری و وجدان من خبر دارند، در سخت‌ترین شرایط و مواقع بدون پول و امکانات با کمک هم تلاش کردیم تا تیم به لیگ برتر برسد و سال قبل در لیگ ماندیم و امسال شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. 

وی افزود: در بازی مقابل استقلال خوب نبودیم اما بد هم کار نکردیم. اعتقاد دارم در نیمه نخست عملکرد مناسبی داشتیم. در نیمه دوم با توجه به این که ساکت الهامی دستور بازی رو به جلو و مالکیت توپ را در برنامه داشت سعی کردیم در بازیسازی رو به جلو حرکت کنیم اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتیم و این مساله باعث شد شرایط کار از دستمان خارج شود.

عبدی عنوان کرد: در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و این باعث شد تمرکز تیم به هم بریزد، استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و در برابر این همه هوادار نتوانستیم خودمان را جمع کنیم و گل‌های بعدی را هم دریافت کردیم. وقتی زود گل خوردیم تمرکز خودمان را از دست دادیم و این موضوع روی من اثر منفی داشت، برخی‌ها از تبانی صحبت کردند اما خدا را شاهد می‌گیرم این ماجرا صحت ندارد و شاید کمی بی‌تجربگی کردم که امروز کار به اینجا کشیده شده است.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا