اقتصادی

رییس جمهور آینده مصوبات سفر شهید رییسی به شاهرود را اجرا کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه بابیان اینکه حضور همه مردم ایران با هر گرایش، نگرش، سلیقه و گلایه‌مندی پای صندوق‌های رأی مهم است، ابراز داشت: جدای از این حضور انتخاب فرد ولایت مدار و کمک کننده به رهبر معظم انقلاب و سکان دار مسائل کلان کشور نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب اصلح باید اهتمام ویژه داشت چرا که سر جمع آن عزت، سربلندی، اقتدار، وحدت و انسجام ملی برای ملت ایران به همراه دارد.

خطیب جمعه شاهرود بابیان اینکه انتخاب مردم باید به فردی باشد که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، ابراز داشت: این شخص باید ضمن خدمت به مردم مشکلات کشور را با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب حل و فصل کند.

امینی بابیان اینکه توقعات مردم از رئیس جمهور آینده تداوم خدمت است، تصریح کرد: داشته‌های مردم را لحاظ کنند خوشبختانه سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری داریم که رئیس جمهور چهاردهم باید بتواند با بهره‌گیری از آنها کشور را به جلو پیش ببرد.

وی افزود: انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده با لبخند دشمن، تهدید دیگران، قهر و تشر بدخواهان صحنه را خالی نکند.

خطیب جمعه شاهرود بابیان اینکه انتظار می‌رود منتخب بعدی دقیقاً مصوبات سفر رئیس جمهور رئیسی به استان را پیگیری و اجرایی کند، ابراز داشت: مهمترین مطالبه مردم شاهرود آب است که می‌بایست این موضوع در سفر قبل رئیسی توسط مسئولان دنبال شود.

دکمه بازگشت به بالا