فرهنگ و هنر

رونمایی از تمبرهای «پیشگامان هنر انقلاب و دفاع مقدس»

در برهه ای از “هفته هنر انقلاب” ، اولین بلوک “تمبرهای پیشگامان هنر ایران” فاش شد.

به گزارش سی وی نت ، در مراسمی که عصر یکشنبه (10 آوریل) در موزه ارتباطات برگزار شد ، از 6 تمبر “پیشگامان هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس” رونمایی شد.

این شش نماد که روزگاری به عنوان “هفته هنر انقلاب” آشکار شده اند ، اولین مانع “تمبرهای پیشگامان هنر ایران” هستند.

سید جمال هادیان طبایی زواره ، نماینده مجاز وزیر و رئیس شورای تمبر ، در مورد راه اندازی این تمبرها که بر اساس آخرین قالب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تمبر منتشر شده صحبت کرد: اسکندری ، حبیب الله صادقی ، ناصر پلنگی ، کاظم چلیپا و مصطفی گودرزی بر روی این تمبرهای بزرگ منتشر کرده اند ، تصویری از این هنرمند ، سال تولد ، نام شغلی و سال آفرینش او نمایش داده شده است.
وی افزود: “این اولین بار است که تمبرهایی از آثار هنرمندان و آداب و رسوم ایرانی با شناسنامه و مشخصات کامل چاپ می شود و از این تمبرها می توان در بازار پست و همچنین کسانی که تمبر و مجموعه جمع می کنند استفاده کرد. “

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همچنین گفت: در سال های اخیر تمبرها از طریق پست برداشته می شدند اما از ابتدای امسال توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تمبر به پیک ملی به عنوان نمایندگان امنیت و جامعه. “به طور سنتی در پاکت نامه های پستی استفاده می شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود 8 میلیون و 100 هزار جمع كننده تمبر در كشور وجود دارد كه تمبرها را جمع می كنند و در تظاهرات در داخل و خارج از شهر شركت می كنند ، این تمبرها می توانند نمایندگان سنتی كشور ما باشند.

هادیان گفت: با تصمیم شورای عالی ، مجموعه تمبر پیشگامان هنر در سال جدید منتشر می شود. اولین دوره این تمبرهای خارق العاده آنلاین پیشگامان هنر سازگار خواهد بود. در ایمنی مقدس همچنین مجموعه ای از هنرمندان ، تماس گیرندگان و … نیز منتشر خواهد شد.

بنابراین گزارش ، مجموعه تمبر از پیشگامان هنر انقلابی و حفظ مقدسات همزمان با “هفته هنر انقلاب” منتشر شد و همچنین متعلق به محمدمهدی دادمان – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی – رمضان علی سبحانی فر – بود. رئیس وزیر ملی پست شرکت و رئیس شورای تمبر – فاش شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا