ورزش

رونالدو با آمادگی‌اش همه را شگفت زده کرد!

بازیکن فوتبال یوونتوس از سه ماه پیش بهتر آماده شده بود که این باشگاه را با مائوریسیو ساری غافلگیر کرد.

به گزارش سی وی نت ، کریستیانو رونالدو در عمل مثال زدنی و پایدار است. این یعنی رسانه های اجتماعی. بازیکن یوونتوس در طول یا در پایان جلسه تمرینی خود با مادیرا یک فیلم یا عکسی از خودش به اشتراک گذاشت. ستاره پرتغالی این رویداد را که توسط این باشگاه داده شده بود انجام داد و چهار ساعت دیگر نیز اجرا کرد. قدرت و عضله رونالدو به بیشتر تمرینات او بازگشت.

بازیکن یوونتوس می خواهد تا حد ممکن آتش کمتری از دست بدهد و آن را تمام کند. به هر حال این موضوع انتقادات زیادی را برانگیخته است از جمله آموزش در ورزشگاه ملی مادیرا. بازیکن پرتغالی نمی تواند در ورزشگاه تمرین کند و هدف را ترک کند.

در حال حاضر وی در تورین حضور دارد و توسط تیم ورزشی مربیگری می شود. ستاره پرتغالی همه را غافلگیر می کند ، اما باشگاه وی با مائوریسیو ساری برابر است ، زیرا این بازیکن قوی تر و سریع تر از گذشته است.

بررسی های مربوط به رونالدو و این باشگاه نشان داد که او در ماه مارس قبل از عزیمت به مادیرا وضعیت بسیار بهتری نسبت به او داشته است. در این مدت بازیکن یوونتوس می توانست استراحت کند زیرا بازی ضبط نشده و وضعیت او با تمرین مداوم بهبود یافته است.

کالسیو از 19 نوامبر آغاز خواهد شد ، هر دو یوونتوس و رونالدو تلاش می کنند در این رقابت ها شرکت کنند. ستاره “لیدی پی” به دلیل مشکلات کرونا ، فصل خوبی را در پیش روی مسابقات داشت و در 32 بازی 25 گل به ثمر رساند. از دسامبر تا فوریه ، او بازی در سری آ را متوقف کرد و فصل دهم را پشت سر گذاشت. و چهار تا 23 هفته بدون مرخصی. این بار او دو برابر شد و سه ضربه ثبت کرد. بازگشت به چنین موقعیتی می تواند یوونتوس را به رسیدن به اهدافشان نزدیک کند ، یعنی پیروزی در سه بازی لیگ (سری آ ، جام حذفی و لیگ قهرمانان).

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا