سلامت و تندرستی

روحانی: دستورالعمل‌های ستاد کرونا صرفا توصیه پزشکی نیست، مقرراتِ لازم‌الاجرا است

رئیس جمهور از وزیر بهداشت خواسته است كه به تغییر coronavirus در برخی ایالتها از “اخطار” به “قرمز” به “زرد” یا “سفید” امید امیدوار شود و تأكید كرد كه “این گزارش و “نقش بیماری کرونا به خاطر این واقعیت است که آنها دستورالعمل را رعایت می کنند و هشدار را جدی می گیرند ، البته این مبارزه از بین نخواهد رفت.” بدون حمایت مردم امکان پذیر است. ”

به گزارش سی وی نت ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی اظهار داشت: بدون شک تنها با تعیین و تصمیم گیری در مورد رهنمودهای بهداشتی و همچنین نظارت و نظارت بر شرکت ، مبارزه با بیماری تاج غیرممکن است. این از خود مردم ناشی می شود.

رئیس جمهور از ادامه وضعیت قرمز در برخی مناطق کشور ابراز تاسف کرد یا اینکه ممکن است تغییر وضعیت اخطار به قرمز در برخی شهرها انجام شود. مجدداً با بیان اینكه: “مردم به ویژه در این شهرها باید دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت كنند ، زیرا اوضاع ادامه دارد.” این می تواند به یک فرآیند ساده منجر شود ، که در آن ما باید بر برخی محدودیت ها غلبه کنیم. در همین زمان ، همه باید نگران خستگی ، فرسودگی و فرسودگی کارکنان بهداشت و درمان کشور باشند ، که چهار ماه پیاپی در مقابل کرونا تلاش می کنند.

مقامات تاج گذاری علت رشد باکتری ها در منطقه خود را مشخص می کنند

روحانی تأکید کرد: رهبران منطقه ای علیه تاج آنهایی هستند که صلاحیت دارند دستورالعمل ها را به دقت بکار گیرند و بررسی کنند و نیاز به فوریت برای شناسایی علل رشد و کاهش تعداد تاج در منطقه آنها وجود دارد. بگذارید این طرح عملی شود.

رئیس جمهور افزود: مردم هنوز هم باید از رفتن به مهمانی ها ، اجتماعات ، مجالس عزاداری و مراسم عزاداری در ملاء عام جلوگیری کنند و از ماسک برای بیان احساسات خود استفاده کنند. خوب ، در صورت لزوم و اجرا. “

ما باید یک زندگی جدید برای توانبخشی برای Corona داشته باشیم

روحانی با خطاب به جمعیت گفت: “راهنمای ملی بهداشت کرونا فقط توصیه پزشکی نیست ، بلکه باید به عنوان یک روش درمانی مهم از آن یاد کرد تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.” وی ادامه داد: “در این راستا ، ما با سازگاری با این ویروس زندگی جدیدی را تجربه خواهیم کرد و پیروی از دستورالعمل ها یک اتفاق شایع است.”

رئیس جمهور خواستار حمایت بیشتر میان سازمان های مردم نهاد و ایجاد فرهنگ های انسجام اجتماعی در اجرای اصول Corona شد و از مردم خواست تا با گروه ها همکاری کنند تا به یکدیگر یادآوری کنند. آنها باید سیاست بهداشت را اعمال کنند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا