اقتصادی

«روایت ناتمام سینما» در گلستان/ هفت بهار نارنج اکران شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شب سوم جشنواره فیلم فجر در گلستان شامگاه چهارشنبه در دو پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید پیگیری شد.

سومین روز از چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سه سانس ادامه یافت و دو فیلم «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل سفیدی و «روایت ناتمام سینما» به کارگردانی علیرضا صمدی اکران شد.

«هفت بهار نارنج»، قصه عشق اساطیری شمس و طلعت است، روایت هفت سال مراقبت از همسری دلسوز و سالخورده که گاه دچار فراموشی شده و در خیال خود با همسرش هم‌سخن می‌شود.

نقش اصلی این فیلم با هنرمندی علی نصیریان ایفا شده که به گفته کارگردان این فیلم، بخشی از زندگی نصیریان را روایت می‌کند.

پرداختن به یک مسئله اجتماعی و القای احساسات عاشقانه و حتی دردهای دوران کهن‌سالی برای برخی مخاطبان رضایت‌بخش بود.

در این فیلم به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، علی نصیریان، لادن مستوفی، سارا رسول‌زاده، فرهاد آئیش و هومن حاجی عبداللهی حضور دارند.

روایت ناتمام سینما

دومین فیلم که در سومین شب در گرگان اکران شد، «روایت ناتمام سینما» بود. «روایت ناتمام سیما» سومین ساخته علیرضا صمدی است، فیلمی درام و اجتماعی که در خلاصه داستان آن آمده است: «قرار نیست بخاطر بی‌آبرویی گذشته تو ما بی‌آبرو بشیم…». فیلمی با محوریت جنبش می تو، که روایت گر بی تعهدی و بی مسئولیتی برخی افراد در زندگی شخص شان است.

گفتنی است این جشنواره با حضور ۱۹ فیلم در دو پردیس سینمای عصر جدید و کاپری گرگان، در سه سانس ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اکران فیلم‌ها از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، در آغوش درخت بابک خواجه پاشا، هوک به کارگردانی حسین ریگی، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری، پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد، روایت ناتمام سیما به کارگردانی علیرضا صمدی، اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری از جمله فیلم‌های جشنواره فجر بوده که در گلستان به نمایش گذاشته می‌شوند.

همچنین فیلم‌های سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج، غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه‌ای، آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی، عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم دوست، جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان، شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگر، هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور، چرا گریه نمی‌کنی به کارگردانی علیرضا معتمدی، آن‌ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی از دیگر فیلم‌هایی که در گلستان به نمایش در می آیند.

برنامه پنج شنبه

برنامه‌های فردا (پنج شنبه) پردیس سینمایی عصر جدید به این شرح است:

در آغوش درخت، دو سانس ۱۶ و ۲۰

آنها مرا دوست داشتند، سانس ۱۸

و پردیس سینمایی کاپری

آنها مرا دوست داشتند، دو سانس ۱۶ و ۲۰

در آغوش درخت، سانس ۱۸

گفتنی است، بلیط فروشی از ساعت ۱۸ بعدازظهر روز یکشنبه (۱۶ بهمن ماه) به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت آغاز شده است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا