ورزش

روایت موسیقایی از پهلوانی در عصر روبات‌ها/«جوان پهلوان»تماشایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس خبرگزاری آنلاین ، در مورد روابط عمومی صنعت موسیقی صحبت کنید.ومرکز موسیقی انقلاب اسلامی ، موسیقی ویدیویی “پهلوان جوان” را به تهیه کنندگی فرهنگ پهلوانی در روز ورزش زورخانه ای تهیه و در برنامه تلویزیونی “بیا حرکت کنیم” به نمایش درآید.

عنوان زیر خوانده شده است: “بحث کشتی بیشتر با بازی های زورخانه ای نزدیک است. کینکی است؛ پهلوان یکی از قدیمی ترین ورزش های ایران است که علاوه بر تقویت قدرت بدنی ، در بین مردم نیز از شهرت خاصی برخوردار است و این ورزشکاران نیز به دلیل اعمال و رفتارهای خود قهرمان هستند. در رفتار انسان بی نظیر است. نشانی آنها بودند. “پوریا ولی” و “غلامرضا تختی” دو قهرمان نمادین و جوانمردی در تاریخ ورزش ایران هستند که همچنین نام بسیاری از غارهای زورخانه ای در کشور است. مردان دارند زود برای استادش علی (ع) در خارج از بازی کمک آنها فقیر و فقیر را از نیازهای خود محروم می کردند و آن را به دل می گرفتند و همیشه آن را در اخبار نگه می داشتند.

امروز با پیشرفت تکنولوژی و سیستم کار مدرن جهان ، این بازی در تاریخ این کشور ارزشمند است و مانند گذشته به آن نگاه نمی کند ، در ذهن مردم به ویژه نسل جوان و کمتر رایج می شود. در حال رشد ، بازی و رایانه و دستگاههای هوشمند برای ورزش و تحرک. هولت زورخانه می خواهد. این درحالی است که نگهبانان فرهنگی زندگی می کنند برای نگه داشتن نام و خاطره ای از رزمندگان قدیمی این قهرمان را می گوید جوانمردی آنها سخت کار می کنند ، اما کمترین کاری که می توان انجام داد استفاده از جدیدترین فناوری و ابزارها است. توجه مشتاقانه منتظر این سنت هستیم.

جایی که “ماواوی با تولید یک فیلم موسیقی زیبا با عنوان “پهلوان جوان” سعی کرده تا تصاویر زیبایی را برای کودکان ایجاد کند و این ویدئو را برای مرحوم پهلوان “سعید توگانی” منتشر کرده است.

کودکی که در 7 سالگی در مسابقات کشتی برنده شد و خود را در این بخش توصیف می کند. سعید طغانی در سال 1348 در تهران به دنیا آمد ، به دلیل اینکه پدرش ، مرحوم حاج اکبرعلی طغانی یکی از ورزشکاران باستانی بود. به نام این تهران است. وقتی چهار یا پنج سال داشت ، عاشق ورزش بود پدر و برادران بزرگترش با آنها آنها همچنین یک مسیر مسابقه را طی کردند و به سمت زورخانه رفتند. علاقه زیاد وی به ورزش باعث رشد زیادی در این زمینه شد درخواست به تعجب کردن همه شگفت انگیز است. شش سال بستگی به حضور دیگران در نکات بسیاری در بازی باستانی دارد و در سن هفت سالگی در جشن تیم ملی ارشد در آن زمان در سال 1977 ، فقط می تواند به 3 دقیقه تبدیل شود. 300 دقیقه و سپس حرکات ویژه ای انجام دهید. مبارزات این شهر را خودتان قرار دهید.

از آغاز جنبش انقلابی امام خمینی (ره) علیه دیکتاتوری ، سعید به او و بزرگان خانواده پیوست و سیل بزرگی از کشور به دنبال داشت. وی نامه ای به امام نوشت و در اعتراض به دیکتاتوری ستمگران شاه و کنار گذاشتن مسابقات باستانی اعتراض کرد.

وی پس از فتح دولت اسلامی ، وی با جمعی از بازیکنان و کشتی گیران پیشین به دیدار امام خمینی (ع) رفت و در حضور وی ، عتیقه انجام داد. در سال 1979 به دستور مرحوم پهلوان مصطفی طوسی رئیس قانون مدیریت در آن زمان نگهبان باستان جوانان کار قدیمی این کشور در ابتدای حمله به ایران توسط رژیم بعثی در عراق ملتی شد اکتبر در سال 1980 با وجود جوانی ، وی اصرار به مداخله زودهنگام داشت ، جایی که نتوانست بنشیند و با برادران بزرگترش علی ، محمد و حمید برو جلو ، و او در خانه خواهد ماند. سرانجام ، سقف ریز کشتی به خاطر ایمان خود در سال 1984 در سن 15 سالگی رها شد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا