ورزش

روایت روز/ از جانشین جدید کی‌روش تا تکذیبیه در مورد رونالدو!

ورزش در ایران و جهان امروز با رویدادها و مسائل مختلفی همراه است. از تکذیب درباره رونالدو، استقبال سرد از مسی در پاریس، مذاکره با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کی روش و توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره گرفتن کارت دوم از شورای اسلامی.

به گزارش سی وی نت، لیونل مسی که به همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی قطر قهرمان این مسابقات شده بود، پس از دو هفته وقفه به پاریس بازگشت تا به تمرینات پاری سن ژرمن بپیوندد. جالب اینجاست که وقتی مسی به تمرینات پاری سن ژرمن رسید هیچ یک از هواداران این تیم به استقبال او نیامدند. با توجه به اتفاقات جشن پیروزی تیم فوتبال آرژانتین و البته رفتار جنجالی مدافع آرژانتینی مقابل مسی، پیش بینی می شود روز سختی برای این بازیکن در پاری سن ژرمن رقم بخورد. در فرانسه.

حمایت یحیی از علی دایی

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این نشست گفت: متاسفانه برنامه هایی از صدا و سیما پخش می شود که در آن به اسطوره های ما توهین می شود. علی دایی همیشه برای پیراهن و پرچمش جان می دهد. همه ما می دانیم که او در زمان بازی چگونه باعث افتخار کشور شد. باید بدانیم کشوری که اسطوره هایش را نابود کند، پیشرفت نخواهد کرد.

توضیحات وزیر در خصوص کارت زرد دوم

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره دریافت کارت زرد دوم خود از شورای اسلامی اظهار داشت: سوال و نظارت حق مجلس است. سوالی که مطرح شد مربوط به بازی های حرفه ای استقلال و پرسپولیس بود که قبلا کارشناسان و توضیحات مفصلی به نمایندگان داده بودند و در مجلس جواب من را داده بودند اما رای ای که دادند نشان داد که از جواب راضی نبودند اما آنجا بود. هیچ مشکلی با آنها وجود ندارد. این نوع سوالات به گونه ای است که 90 درصد آن مربوط به تیم به خصوص تیم فوتبال است. بارها گفته ام که فوتبال امروز دنیا نیاز به طبقه بندی دارد و فوتبال ما نیاز به تغییر و به روز رسانی دارد و نیاز به تغییر مدیریت دارد. نگاه ما به فوتبال باید تغییر کند.

برگزاری 2 جلسه ویژه با فدراسیون فوتبال

در جلسه هیئت مدیره که روز گذشته حدود 3 ساعت به طول انجامید، دو جلسه با هدف آماده سازی باشگاه فوتبال برای وی برگزار شد. آنچه به رئیس کنفرانس تاکید شد این است که دولت فدرال به طور کامل اجرا می شود و اعضا و شرکت ها رای خود را از کنگره به عنوان بالاترین مقام دولت فدرال دریافت می کنند. یکی از این ارکان کمیته حسابرسی مستقل فدراسیون فوتبال است که قرار است در 20 بهمن ماه سال جاری جلسه ویژه ای برگزار کند و در این جلسه در خصوص ورود و تصویب کمیته حسابرسی مستقل فدراسیون فوتبال بحث و تبادل نظر خواهد شد. در ادامه سخنان حسابرس فدرال که اعلام کرده برکنار می شود درج می شود و با تصویب مجمع ویژه در این مورد رای گیری می شود. دومین نشست در 6 اسفند ماه برگزار می شود و پس از تایید کمیته حسابرسی مستقل دولت مرکزی، حساب های مالی و خزانه دار در این جلسه تهیه می شود.

کشوری که قبول نمی کند!

پویا دادمرس ملی پوش 55 ساله و دارنده مدال طلای امیدهای جهان با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کشتی فرنگی جوانان در سالن هفتم تیر تهران گفت: دیروز (سه شنبه) قصد دارم به همراه برادرم بروم. که قرار بود در مسابقات وزنه برداری شرکت کند، وارد سالن شدم که اجازه ورود به سالن را ندادند و گفتند باید کارت شناسایی داشته باشی. گفتند به دلیل مسائل امنیتی نمی توانید وارد سالن شوید.

تکذیب برای رونالدو

مدت کوتاهی پس از توافق با نصر، انتقال اطلاعات کریستیانو رونالدو دوباره آغاز شد. طبق گزارش ها، قرارداد جدید این بازیکن 37 ساله شامل بند فسخ و پیوستن به نیوکاسل تحت شرایطی است. کلمه عجیبی در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان وجود دارد و آن اینکه در صورت قهرمانی نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است این مسیر پیش برود. باشگاه نیوکاسل در اختیار سعودی هاست و به نظر می رسد این تیم در سال های آینده همانند پاری سن ژرمن باشد. ادی هاو، سرمربی نیوکاسل در مورد این شایعات اظهار داشت: ما برای کریستیانو بهترین ها را آرزو می کنیم، اما به نظر ما این گزارش صحت ندارد.

درباره نیمکت تیم ملی با فرهاد صحبت کنید

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی کارلوس کی روش است و به نظر می رسد فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا یکی از گزینه های اصلی جانشینی کی روش باشد چرا که روزنامه الخلیج امارات نوشته است. فدراسیون فوتبال ایران زمانی که در جام جهانی ناکام ماند، با فرهاد مجیدی برای جانشینی کارلوس کی روش صحبت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا