جامعه و خانواده

رفع «فقر مطلق» و ایجاد «رفاه» برای «مردم» روی میز وزارت رفاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مجاهدت نیروهای مسلح در دوران گذار الگویی برای نسل حاضر و آینده کشور است، گفت: خدمت به ایثارگران را مفتخر می دانیم. وزارت مردم.»

به گزارش سی وی نت، حجت الله عبدالملکی با تجلیل از ایثارگران خدمات پشتیبانی ایثارگران با تبریک عید سعید فطر میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام سربازان زنده یاد گفت: اثری تاریخی برای ملت ایران. شهادت می دهد که پاسداران، سربازان و شهدا در پایان پیروزی انقلاب نقش مهم خود را در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ایفا کردند.

وی با بیان اینکه مجاهدت نیروهای مسلح در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی الگوی بی نظیری برای نسل حاضر و آینده کشور بود، گفت: خدمت سربازی را وظیفه خود دانستیم تا با افتخار وزارت مردم .

عبدالملکی به چهار برنامه کلان وزارت مردم اشاره کرد و افزود: با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که تعداد زیادی مشاغل تحت پوشش دارد، برنامه جامعی برای توسعه و ساماندهی کار مردم، آینده سازان است. رفاه مردم و اموال مردم عادی است، ما کار داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرایط ملی کار جمهوری اسلامی ایران را گامی مهم برای گسترش و تحول مسیر اقتصادی کشور برشمرد و گفت: بر اساس اقتصاد مقاومتی، بستر را برای عموم مردم فراهم می کنیم. مشارکت با عاملان در پیشرفت ایران اسلامی.

وی در این پیام به برنامه ریزی برای رفع فقر شدید پرداخت و گفت: در زمینه بازنشستگی و امنیت عمومی تلاش می کنیم تا مشکلات و ضعف های گذشته را برطرف کنیم.

عبدالملکی افزود: تامین آینده نشخوارکنندگان بازنشسته و ایجاد رفاه و بیمارستان های مناسب برای آنها نیز باید با این پول پیگیری شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این مراسم افزود: در نظر داریم صنعت مالی را در کوتاه مدت و در کوتاه مدت منتفع کنیم. در ضمن با انتصاب مدیران.» جوان و انعطاف پذیر، میانگین سنی کارمندان منتخب را به حدود 40 سال رسانده ایم.

وی با تشریح برخی از برنامه های مالی از جمله اصلاح ساختار و ارتقای سطح بهداشت و درمان بازنشستگان گفت: هدف اصلی ما آسایش و رفاه بازنشستگان است، ما و از این راه می رویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا