ورزش

رخنه کرونا به هتل ایران در بحرین!/ واکسیناسیون هم جواب نداد

علی فایز ، مدافع عراقی به دلیل ویروس کرونا نمی تواند به تیم ملی خود در جام جهانی ، به خصوص در یک رقابت سخت علیه ایران ، ملحق شود ، اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازیکن در هتل یک ملت ایران اقامت داشت. !

به عنوان بخشی از برنامه بحرین برای حمایت از گروه C مقدماتی جام جهانی ، تیم هایی از ایران ، عراق ، کامبوج و هنگ کنگ در هتل Radisson Blu در منامه ، بحرین با هم تیم شدند و در طبقات مختلف هتل اقامت داشتند.

از طرف دیگر ، علی فایز زودتر از موعد تمام اعضای تیم ملی خود را واکسینه کرد و قبل از شرکت در جام جهانی ، کمتر از یک ماه از دریافت داروهای اول و دوم ، به ویروس کرونا مبتلا شد.

همچنین برای وی صدق می کند که عراق هرگز هیچ بازدیدی از بحرین نداشته یا فقط در هتل و محل آموزش وی سرگردان بوده است. در نتیجه ، بازداشت مدافع عراقی همچنان یک علامت سوال اساسی برای ایران و متحدانش در هتل است.

به دلیل تعلیق مسابقات در سلامت ، اگر بازیکنی آلوده شود ، از کاروان تیم ملی خود جدا شده و به دلیل کوتاه بودن مسابقه ، قادر به شرکت در مسابقات نخواهد بود.

در واقع ، AFC به گونه ای برنامه ریزی می کند که اعضا هیچ ارتباطی با هتل نداشته باشند و به تعطیلات بروند و زمان وعده های غذایی خود را جدا کنند. ورزشکاران نیز در اتاق موسیقی هستند ، رقبا به طور مداوم در حال بررسی سلامت هستند.

هم رسانه ها و هم رسانه ها گفته اند که ملاقات کریم باقری و بشار رسن ، بازیکن تیم ملی عراق ، مشخص نیست که چطور این واقعیت دارد ، اما در واقع چرا این بازیکن عراقی آلوده است. AFC و سران تیم ، آنها قادر به کنترل روند میثاق خواهند بود و کارکنان دو تیم قادر به ملاقات و تماس با یکدیگر نخواهند بود.

در حقیقت ، تیم ایرانی قبل از ارسال آنها به بحرین ، حداقل یک واکسن کرونا دریافت کرد تا هیچ گونه خطر امنیتی در برابر ویروس نداشته باشد. بقیه تیم فوتبال و کارکنان دو واکسن بودند.

بحرین یکی از کشورهایی است که علی رغم اجرای واکسیناسیون عمومی وارد مرحله سوم تاج شده است و قوانینی وضع کرده است که مانع کنترل این اپیدمی جهانی توسط این کشور می شود.

251 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا