جامعه و خانواده

راه‌اندازی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی؛ به‌زودی

رئیس سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام اینکه سیستم نظارت بر تهدیدها در این سازمان به زودی رونمایی می شود ، گفت: “برای افزایش امنیت ، ما به بیش از 400 دوربین برای نصب و نظارت بر منابع طبیعی نیاز داریم. جهان. ”

به گزارش سی وی نت ، مسعود منصور امروز (19 اکتبر) در بازنگری جامع طرح حفاظت ، که در وبینار با حضور مدیران و نمایندگان حفاظت از منابع طبیعی محلی برگزار شد ، گفت: “نحوه حفاظت از منابع طبیعی” مدیریت حفاظت “در بانکداری است. آنطور که باید باشد ، باید برنامه ها و برنامه هایی داشته باشد و این سازمان مسئولیت نظارت بر امنیت را دارد.

رئیس سازمان جنگلها ، مراتع و آبهای در حال انجام گفت: حفاظت بیرونی از منابع طبیعی باید نشان داده شود و حفاظت کافی صورت گیرد ، اما به صورت مکتوب باقی می ماند و عمل این سازمان و جانشینان آن را نمی پذیرد. وزیر امنیت زمین و امور عمومی “مقامات محلی باید درخواست دهند.

منصور بر اجرا و تکمیل کاداسترهای کشوری و کشوری تأکید کرد و گفت: نقض قانون و نظم و منابع طبیعی اجتناب ناپذیر است و جنبه دیگر کار سازمان و همچنین مدیریت حفاظت از بدنه است.

وی افزود: “از نظر فیزیکی ، استفاده و استقرار فناوری های جدید مانند سیستم های نظارتی ، استقرار دوربین در مناطق بحرانی ، استفاده از پهپادها و تصاویر ماهواره ای و همچنین استفاده از سیستم های بی سیم رادیویی از اهداف این سازمان است. “

رئیس گروه مدیریت جنگل ها افزود: باید در بخش حفاظت کارمندانی حضور داشته باشند که برای کار به عنوان قاضی آموزش ببینند.

به گفته منصور ، امنیت دانش و مهارت است ، افرادی که در این بخش خدمت می کنند باید با یادگیری نحوه تنظیم و تنظیم صورتجلسه نقش مهمی داشته باشند.

رئیس انجمن جنگلها با تاکید بر استفاده از سیستم معاون حفاظت وزیر گفت: اداره حفاظت می تواند واردکننده محلی را از طریق سیستم حمل درخت شناسایی و به قضات اطلاع دهد. به

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وزارت جنگلداری ، منصور در پایان این جلسه با در نظر گرفتن یک طرح جامع ایمنی ، توجه سایر مدیران را بر نیاز مهم حفاظت و پیشگیری جلب کرد و گفت: حفاظت به معنای رها نکردن زباله است. برای از بین بردن یا قطع درختان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا