کسب و کار ایرانی

راهنمای کامل خرید سرویس خواب و معرفی انواع آن

راهنمای کامل خرید سرویس ست خواب و معرفی انواع آن

آیا می دانستید که سرویس های ست تانیل چوب یکی از سخت ترین خریدها برای تازه دامادها و کسانی است که به دنبال به روز رسانی دکوراسیون منزل خود هستند؟ انتخاب سرویس خواب باکیفیت و متناسب با سبک دکوراسیون منزل و ابعاد اتاق خواب و هماهنگی و سلیقه مشتری همواره یکی از موارد مهم در خرید است. تانیل چوب یکی از مبلمان فروشی های شناخته شده ای است که سرویس خواب های محکم و با کیفیت را با استفاده از متریال مناسب به شما عرضه می کند. در این مقاله چیدانه علاوه بر ارائه انواع ملحفه و نحوه خرید آن، به بررسی محصولات این فروشگاه نیز می پردازیم. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر سرویس ست میتوانید به سایت johnlewis مراجعه کنید.

سرویس خواب استاندارد چیست؟

به طور کلی وجود روم سرویس مناسب در منزل و همچنین زیبایی اتاق آرامش زیادی به شما می دهد. یک تخت دو نفره، یک میز آرایش یا کشو یا میز آرایش، دو میز کنار تخت، همراه با یک قاب آینه، یک صندلی و یک عثمانی؛ اینها لوازم ضروری و ضروری هستند که مجموعه های استاندارد سرویس اتاق را تشکیل می دهند. البته برخی افراد تنها از چند تکه از این وسایل در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند که به آن نیم ست روم سرویس می گویند.

انواع سرویس خواب از نظر سبک و دیزاین

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب دخترانه

سرویس خواب پسرانه

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب دو نفره

تخت سفید

تخت یک نفره

سه اتاق خواب مجاور

سرویس تخت بازی

کم بستر

تخت بلند جدید

سرویس خواب ترکی

سرویس خواب عروس

سرویس خواب ساده بدون تاج

تخت های تاج شامل انواع تخت های سلطنتی و مدرن می باشد

نیمی از ورق ها

سرویس خواب بر اساس ژانر و جنس.

اتاق خواب ام دی اف

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب استیل یا فلزی

سرویس خواب فرفورژه

خوابگاه نقره ساز

تخت حکاکی شده

تخت ژورکوف

سرویس روتختی پارچه ای جدید

سرویس اتاق برای دختران

هنگام خرید ست اتاق خواب دخترانه باید روحیه کودک خود را در نظر بگیرید. همچنین اگر دو کودک در تخت مشترک باشند، تخت دو طبقه انتخاب مناسبی است.

سرویس خواب دختر نوجوان

با توجه به نگرش حساس و حساس دختران در سنین نوجوانی، اتاق خواب دختران جوان با رنگ های ملایم مانند: صورتی، سفید، صورتی، بنفش و سرگرم کننده شکل ها با کارتون ها و شخصیت های افسانه ای مناسب تر است. دختران معمولا دوست دارند اتاق خواب را برای اتاق خود و با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین اتاق خواب خانم های جوان از متریال های مختلفی مانند: چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز تولید می شود. مدل ام دی اف; انواع مختلفی دارند و در سبک های مدرن و کلاسیک موجود هستند.

سرویس اتاق خواب کودکان

بهتر است از اتاق کودک ساده تری در اتاق کودک استفاده کنید و هنگام خرید تخت و لوازم آن حتما نظر کودک خود را در نظر بگیرید.

اتاق خواب برای نوجوانان

ست اتاق خواب های نوجوان معمولا طرح ها و شکل های پسرانه متفاوتی دارند که از رنگ های پر انرژی و تیره تری مانند: آبی، قرمز، قهوه ای و مشکی استفاده می کنند. در ست اتاق خواب پسران نیز طرح های کارتونی مانند: بتمن وجود دارد. و اسپایدرمن یا شخصیت های فوتبالی معروف او نیز معمولا استفاده می شود. ست تخت فلزی برای پسران نوجوان نسبت به انواع چوبی خود دوام بیشتری دارد و در نتیجه برای شیطنت پسران موثرتر است. در ساخت مدل های پسرانه نیز از موادی مانند چوب، فلز، ام دی اف و ملامین استفاده می شود و مدل های فلزی ماندگاری بالا و قیمت پایینی دارند.

یک اتاق خواب مدرن

سوئیت های اتاق خواب مدرن طراحی ساده، تمیز و ظریفی دارند و معمولا از منحنی های ساده و موازی در آنها استفاده می شود. رنگ هایی مانند سیاه، سفید، خاکستری و سایر رنگ های خنثی بیشتر در مدل های سرویس اتاق مدرن استفاده می شوند. تشک های طبیعی مدرن با کیفیت بالا طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. هنگام خرید این سرویس خواب مد جدید، مطمئن شوید که سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است.

سرویس خواب سلطنتی

برای طراحی تخت کینگ نیاز به منبت کاری و منبت کاری به صورت همزمان است. از طرفی اتاق خواب سلطنتی به دلیل کیفیت چوب بالاتر از سایر مجموعه های دو تخته قیمت بالاتری دارد.

سرویس خواب ورزشی جدید

ست های اتاق خواب اسپرت با دکوراسیون مدرن مناسب ترند. بنابراین، بسیاری از جوانان، سرویس خواب ورزشی جدید را دوست دارند. سادگی ظاهر و ایجاد فضایی منحصربفرد از ویژگی های اصلی این نمونه سرویس خواب است که از مد افتاده است.

سرویس خواب ترکی

از آنجایی که سرویس خواب های ترک دارای تاج های بلند بوده و در طراحی آن ها از گلدوزی های لمسی استفاده شده است، این سرویس خواب در بین زوج های ایرانی و طرفداران سبک استیل و کلاسیک بسیار محبوب است. این مدل از سرویس خواب با سادگی و زیبایی و همچنین استفاده از چوب و متریال درجه یک در ساخت آن باعث طول عمر و گرانی سرویس خواب می شود.

تخت عروس

برای ست روتختی عروس، سایر لوازم جهیزیه اتاق خواب عروس را می توان با سرویس خواب ترکیب کرد. ست لحاف دو نفره سفید اغلب جلوه زیبایی به فضای اتاق خواب عروس می آورد. علاوه بر این، سبک های مختلف تخت سلطنتی، تخت مدرن و تخت کلاسیک را می توان برای افراد مختلف بسته به سبک دکوراسیون و ترجیحات شما استفاده کرد.

سرویس خواب دوقلو سفید

جالب است بدانید سرویس خواب سفید سلطنتی جلوه و جذابیت بی نظیری به فضای خانه تازه عروس می دهد.

رنگ سفید معمولا یکی از اولین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق خواب است زیرا باعث می شود اتاقی بزرگ و با کلاس به نظر برسد. برخی از تخت ها مانند تخت 4 پوستر فقط به رنگ سفید ساخته می شوند. پس اگر به این مدل تخت خواب علاقه دارید، از سرویس تخت خواب سفید غافل نشوید.

یک تخت چوبی

اتاق خواب های چوبی همیشه در بین مشتریان محبوب هستند. اتاق خواب چوبی حس آرامش را ایجاد می کند و فضایی از طبیعت و انرژی را در خانه ایجاد می کند. انواع تخت چوبی علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز می باشد. شایان ذکر است در صورت استفاده از چوب طبیعی در این پروژه شاهد وزن زیاد و قیمت بالا خواهیم بود. اگر از چوب مصنوعی مانند ام دی اف، ملامینه یا نئوپان استفاده می کنید. قیمت خرید به طور طبیعی کاهش می یابد.

سرویس خواب ام دی اف

در بین انواع سرویس خواب، سرویس خواب ام دی اف به دلیل کیفیت و دوام بالا و مقاومت در برابر آب و رطوبت طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سرویس خواب ها نسبت به سرویس خواب های چوبی قیمت مناسب تری دارند و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین سرویس خواب ام دی اف سبک تر از چوب بوده و جابجایی آن آسان است. برخی از سرویس خواب های ام دی اف دارای روکش وکیوم هستند که باعث می شود ام دی اف مقاوم تر، زیباتر و ماندگارتر شود.

نکات مهم قبل از خرید تخت خواب چیست؟

بر اساس موقعیت مکانی، اندازه اتاق و دکوراسیون اتاق خواب خود را انتخاب و خریداری کنید. برای اتاق های کوچک، تخت تاشو می تواند ایده خوبی باشد.

سرویس خواب و انواع وسایل خواب را با هم بخرید. بنابراین، تشک های فنری برای تخت های فنری مناسب هستند، در حالی که تخت های تخته ای معمولا از تشک های کف تشکیل می شوند.

هنگام خرید سرویس خواب یک نفره که بیشتر بزرگسالان از آن استفاده می کنند. به سادگی و طراحی بازی دقت کنید. این پارامترها اغلب با مدل جوانان فاصله زیادی دارند. همچنین اگر قصد خرید اتاق خواب برای نوجوان خود را دارید، بهتر است محصولات ساده ای را انتخاب کنید که برای او در دوران کودکی مناسب است.

همیشه خوب است قبل از خرید روی تخت بخوابید. همه تخت ها برای اکثر افراد مناسب نیستند. بنابراین انتخاب مدل مناسب برای راحتی شما بسیار مهم است.

سعی کنید در خانه های کوچک سراغ اتاق واقعی نروید، به خصوص اگر خانه شما دارای سقف کم است. فراموش نکنید که زیباترین مدل ست اتاق خواب; این برای دکوراسیون داخلی اتاق شما مناسب ترین خواهد بود.

هنگام انتخاب و خرید ست لباس زیر، بازدید از چندین فروشگاه مختلف شما را با طرح ها، رنگ ها و سبک های بیشتری آشنا می کند و دست شما را در انتخاب سبک و طرح باز می گذارد.

اگر می خواهید تخت بخرید بهتر است با همسرتان انتخاب کنید تا در آینده مشکلی از نظر سایز و سایز تخت پیش نیاید.

قبل از خرید تخت، به محصولات مشابه در اینترنت نگاهی بیندازید، زیرا می توانید از نظرات دیگران در مورد محصولی که انتخاب کرده اید بهره مند شوید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا