فرهنگ و هنر

رئیسی: دفاع از عدالت و ضدیت با تبعیض و فساد پیام شهداست

رئیس دادگستری گفت: پیام کسانی که به خاطر ایمان خود جان سپرده اند این است که خدا را بندگی کنند ، دشمن و مخالف باشند ، از حقیقت دفاع کنند ، از عدالت دفاع کنند ، در برابر تبعیض ، فساد و فقر ، در شرافت و کرامت زندگی کنند اما تسلیم نشوند دشمن ”

به گزارش سی وی نت ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیست و یکمین کنگره فرماندهان و چهار هزار شهید هفدهم تهران با بیان اینکه به فرموده خداوند رمز بقای انسان است ، گفت: آن که به خاطر ایمان خود از دنیا رفت قبل از آن مقدس است کسی که به خاطر ایمان خود می میرد ، برای عزت یک روح است و او یک سالک می شود ، و او به یک زندگی ، مال و افتخار می دهد و تمام آنچه را که برای انجام اراده خداوند انجام می دهد به عنوان حقیقت می دهد.

وی با اذعان به اینکه شهدا برای همه ما پیام دارند گفت: رسالت شهدا بندگی خدا ، ظالم و مخالفت ، دفاع از حقیقت ، دفاع از عدالت ، مقابله با تبعیض ، فساد و فقر ، زندگی در عزت و وقار و تحویل دشمن نیستند.

رئیس دادگستری در گفتگو با خانواده های کسانی که ایمان خود را از دست داده اند ، گفت: “امروز ، برکات عزیزان شما در این منطقه بسیار مهم است.” برای بیدار کردن و بیدار کردن جهان.

رئیسی درباره لزوم تفسیر سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر بر اساس “جماعت طواسی” در ملا public عام مورد بحث قرار گرفت و افزود: برگزاری کنگره شهدا بیانگر حفظ نظام طواسی است در جای خود. صبر و تواشی به سمت راست. “

رئیسی با بیان اینکه پیام شهدا “التزام به حقیقت و تعهد صبر” است ، توضیح داد: “به یاد کسانی که به خاطر ایمان جان خود را از دست دادند ، این عدالت جویی است. عدالت ، عدالت ، از بین بردن ناامیدی در زندگی ، و استقامت ، صبر و استقامت مداوم کلید اصلی حفظ سیستم عدالت و صالح بودن صبر است.

رئیس دادگستری خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد مردم را ناامید و ناامید کند ، اما پیام کسانی که به خاطر ایمان ما جان داده اند این است که ما ایستاده ایم ، امیدواریم و آینده ای روشن برای ملت بزرگ ایران خواهیم دید.

رئیسی اصرار کرد: دشمن چهل سال است که نقشه می کشد و طبق اعترافات خودش ، بدون هیچ تردیدی هیچ کاری انجام نمی دهد ، زیرا به خاطر خون مقدس کسانی که به خاطر ایمان جان خود را از دست داده اند ، آینده بسیار خوب خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل خون کسانی که به خاطر ایمان خود جان سپردند و دست شایسته این کشور که به خاطر ایمان به جوانان برومند جان داد ، حل خواهد شد.

رئیسی در پایان از تلاش های این گروه تقدیر کرد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا