ورزش

دیاس: ۲۰۲۱ سال قهرمانی منچسترسیتی است

دیاس: ۲۰۲۱ سال قهرمانی منچسترسیتی است

آخرین خرید منچسترسیتی نشان می دهد که این تیم در سال جدید مسابقات بیشتری را به دست خواهد آورد.

به گزارش تایمز ، روبن دیاس ، رئیس بنفیکا در قراردادی 68 میلیون دلاری به منچسترسیتی پیوست تا جای نیکولاس اوتامندی ، مدافع آرژانتینی را بگیرد.

این بازیکن امیدوار است که در سال جدید نام خود را برای سیتی به ثبت برساند. با این وجود کار هم تیمی های او در لیگ برتر آسان نبوده و سیتی با جدول فاصله زیادی دارد.

دیاس درباره شانس موفقیت سیتی در سال جدید گفت: “بدیهی است که پیروزی در این باشگاه تنها گزینه است.” ما می دانیم که جامعه چقدر رقابت پذیر است. ما فقط می خواهیم برنده شویم ، و شما عطش خواهید داشت که بدانید وقتی چنین اتفاقی نیفتد ، باید ادامه دهید. بدیهی است که ما مخصوصاً بعد از بازی خانگی ناامیدی بزرگی داشتیم [مقابل وست بروم] اما آنچه مهم است این است که چگونه همان اتصال به پایان می رسد ، نه آغاز. ما می خواهیم در سال 2021 همه جام ها را کسب کنیم و در بسیاری از رقابت ها پیروز شویم.

وی گفت: “در نهایت ، ما همیشه به دنبال سه نکته اصلی هستیم.” من فکر می کنم این زیبایی لیگ برتر است زیرا شما با همه بازی می کنید ، آنها سعی می کنند برنده شوند. بدیهی است که شما گروه های مختلف ، انواع مختلفی دارید. اما به طور کلی ، هر تیم می تواند در این بازی پیروز شود. فکر می کنم این زیبایی اوست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا