ورزش

دولت سیزدهم تورم بالای ۵۰ درصد را به ۴۰ درصد کاهش داد

به گزارش خبرگزاری آنا از بیرجند، به همت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، سازمانی با درک فرماندهان نیروی مقاومت بسیج استان خراسان جنوبی در مسجد امام موسی کاظم (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند دستگیر شدند.

تحلیلگر سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در این نشست گفت: امروز ایران اسلامی رویا را از دست دشمنان گرفته است و انتظار دارد جمهوری اسلامی گفت وگوی خود را با مردم کامل کند، آمریکا آنها را حل خواهد کرد. مشکلات و فرآیندها برنامه دارند و هیچ گفتگویی وجود ندارد.» آنها مشکل دارند.

محمد نوفرستی گفت: نظام جمهوری اسلامی در بدترین خطر ممکن قرار دارد و دشمن می ترسد که ایران الگوی مقاومت در برابر قدرتمندترین سلاح کنونی دشمن یعنی تحریم و ثروت باشد.

وی گفت: تصمیمات امروز موثرترین ابزار در جهان علیه ملت ها و کشورهاست.

سیاستمدار سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی افزود: اگر جمهوری اسلامی بتواند با شعاری غیر از میز مذاکره مشکلات خود را حل کند در افکار بین المللی به مصداق مقاومت تبدیل خواهد شد، در این صورت خطرناک برای ایالات متحده. “

نوفرستی تصریح کرد: ایران اسلامی رویا را از چشم دشمن زدوده و دشمنی دشمن دو چندان شده است، بنابراین در محدودیت هستیم و برای عبور از این بمب قدرتمند برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی گفت: مذاکرات هسته ای مانند گذشته روندی ندارد. از آنجایی که تحولات جدید چیز جدیدی ایجاد کرده است، آمریکایی ها نیز از ما انتظار دارند که نیروی بازار را مدیریت کنیم و حتی به آنها کمک کنیم این عوامل را کشف کنند.

سیاستمدار سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی کنونی کشور نیز برطرف خواهد شد، گفت: اقتصاد کشور نیازمند جراحی عظیم است و تورم در حال حاضر 40 درصد نسبت به قبل 50 درصد است.

نوفرستی گفت: تحلیلگران بین المللی بر این باورند که پیش بینی می شود تورم در ایران تا پایان امسال به 30 درصد برسد که افزایش تورم است.

وی با بیان اینکه جراحی اقتصادی مستلزم زمان است، افزود: البته با این مسیر باعث آرامش عمومی خواهیم شد.

سیاستمدار سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: هیچ دولتی با نظارت نمی تواند افزایش مورد انتظار را حذف و کنترل کند و این امر مستلزم نظارت دقیق مردمی است.

نوفرستی گفت: در شرایط کنونی عده ای به جای کمک به دولت سنگ اندازی می کنند و با مهارت های بی نظیر قاعده 13 را کاهش می دهند.

خاتمه اطلاعات / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا