جامعه و خانواده

«دور از همی»؛ هدیه یلدایی مردم به کادر درمان

مدیر روابط عمومی سازمان نظام سلامت ملی با تأکید بر اهمیت عدم تصرف زمان یلدا و کرونا گفت: “مردم می توانند فایل های صوتی ، پیام ، شعر ، داستان کوتاه و … را به سیستم ارسال کنند. شب سلامتی یلدا و همچنین این سیستم بهداشتی. همان شب به پزشکان و پرستاران بیمارستان مراجعه کنید تا لذت ببرید.

دکتر. حسین کرمان پور – پزشک اورژانس ، در مصاحبه سی وی نت ، وی با اشاره به اهمیت گرفتار نشدن دورهمی ها در شب یلدا گفت: “من فکر می کنم آنچه باید گفته شود بارها گفته شده است که همه می دانند تهدیدهای دورهمی چیست و منبع ویروس کرونا تاکنون دورهام ها است. ” حالا وقت این درس خانوادگی است ، گاهی وقت جلسه است و گاهی کلاس است که می توان به خوبی آن را انجام داد. همه اینها منبع عفونت مداوم ویروس کرونا است. اگر زمان برای تاج صرف شود ، کنترل می شود.

وی با بیان اینکه در دنیا جایی غیر از چند کشور وجود ندارد که نتوانند زمان را مدیریت کنند ، افزود: “زیرا زمان بخشی از مردم و کشورهایی است که در دموکراسی حضور دارند. ، از مردم بپرسید ، آنها را مجبور نکنید. “

کرمان پور ادامه داد: البته شبانه تنها عذرخواهی یلدا از افرادی که تاکنون قانون بهداشت را دنبال کرده اند ، می تواند دور هم جمع شود ، اما جاهایی که رسانه ها به ویژه رسانه های صوتی و تصویری در حال ساخت هستند به عنوان مثال ، وزیر ارتباطات باید اعلام کند که اینترنت شبکه های ویدیویی اجتماعی 50٪ رایگان خواهد بود ، یا آنها باید اعلام کنند که در شب یلدا ، تماس بگیرید تلفن ، پیام های متنی رایگان هستند ، اما برای ارتباطات ویدئویی آنلاین باید 50 یا 60٪ هزینه دریافت کنند.

وی افزود: “در عین حال ، تلویزیون ما باید برنامه هایی را پخش کند که مردم به آن علاقه دارند.” به عبارت دیگر ، از اسطوره ها و نمایش های تلویزیونی برای نگه داشتن مردم در خانه استفاده کنید. برای یک چیز ، ساده ترین کاری که مردم می توانند انجام دهند این است که دور هم جمع شویم.

کرمان پور تأکید کرد: زمان شب یلدا ، دو تهدیدی که او دارد این است که او روی بزرگسالان تمرکز دارد. زیرا افراد به دیدار بزرگان خانواده می روند. پیش بینی ما این است که اگر مردم موافقت نکنند ، تعداد سالمندان بعد از شب یلدا ، حدود 10 تا 15 روز ژانویه افزایش می یابد. یک خطر جدی برای افراد مسن این است که آنها کمتر از افراد جوان قادر به مقاومت در برابر تاج هستند.

وی ادامه داد: من تأکید می کنم که مردم هرگز نباید دور هم جمع شوند اما اگر خدای ناکرده خانواده ها در همه جا جمع شوند باید پتو داشته باشند و تهویه مطبوع نبینند. این توصیه واقعا اشتباه بود. در همان زمان ، به نظر می رسد که کارهای مختلفی را در شب یلدا انجام خواهیم داد. به عنوان مثال ، یک شهر می تواند نوازندگان چنگ را در خیابان ها سازماندهی کند ، و اعلام کند که در شب یلدا ، مردم در خیابان ها بازی می کنند و از آنجا عبور می کنند ، مقامات خودشان به مردم پول می دهند . اکنون زمان خوشحالی مردم است تا مردم بتوانند از پنجره بیرون بیایند و سرگرم شوند.

کرمانپور همچنین از مردم خواست فایل های صوتی ، پیام ها ، شعرها ، داستان های کوتاه و هر آنچه را که دلشان خواست به شماره 09128349476 در شب یلدا در سیستم پزشکی واتس اپ ارسال کنند ، همچنین سیستم پزشکی برای اعزام پزشک و پرستار در بیمارستان n آن شب. ، برای شاد نگه داشتن کادر پزشکی ما در بیمارستان و کلینیک.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا