ورزش

دوئل یحیی و مجیدی در نیمه اول برنده نداشت

به گزارش یک شرکت رسانه آنلاین؛ دوئل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 97 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16:15 با وعده بنیادی فر برای پایان نیمه اول آغاز شد.

ترکیب آزادی: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، رضا آذری، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و رودی.

ترکیب پرسپولیس:حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، مهدی ترابی، سعید آقایی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

داستان بازی در نیمه اول:

بخش 3: استقلالی ها از ابتدا سعی کردند بازی را از حمله آغاز کنند و با ارسال توپ به سمت دروازه پرسپولیس و ضربه زدن به مدافعان دشمن صاحب یک کرنر شد که ضربه سر سیاوش یزدانی را مهدی پور ارسال کرد تا راه به جایی نبرد.

بخش 6: پرسپولیس با حمایت امیری و شیری به سمت راست ساخته شد که توپ در محوطه جریمه به ترابی رسید و ضربه او توسط بازیکن استقلال به بیرون رفت.

بخش 9: سید حسین حسینی سعی می کند توپ را دفع کند اما عصبانیت او شعله ور می شود و توپ را از کنار عالیشاه می اندازد.

بخش 12استقلالی ها که درگیری کوچکی مقابل دروازه پرسپولیس داشتند با ارسال ضربه سر یمگا به زستد فرصت خوبی پیدا کردند اما ضربه سر زستاد برعکس از کنار دروازه بیرون آمد.

واحد 15: حسین زاده بوکسور استقلال در موقعیت تک به تک پشت سر او در عمق اخراج از خط میانی قرار گرفت اما قاضی آفساید این تصمیم را به دنبال شکایت کادر فنی مجیدی در استقلال اعلام کرد. .

واحد 18: شاگردان مجیدی در یک حرکت و چند پاس در پشت محوطه جریمه پرسپولیس قرار گرفتند که مدافعان پرسپولیس یک ارسال سلمانی را به کرنر زدند و سپس ضربه کرنر را مهار کردند.

بخش 20: پرسپولیس از شروع سریع استفاده کرد، در محوطه استقلال توسط مهدی ترابی و امیری، مهدی شیری برای امیری بازی کرد، امیری استقلال را تبدیل به گل کرد اما توپ به پای او نیفتاد و حسینی به شکل دیگری گلزنی کرد. برو بیرون.

بخش 23کمال کامیابی نیا پس از پاک شدن کارت زرد اولین اخطار این دیدار بود.

واحد 26: استقلالی ها باز هم با گل پرسپولیس حمله کردند و از سمت راست توپ را به تیرک دروازه فرستادند اما ضربه او کم بود و به حامد لک رسید.

بخش 29: شاگردان مجیدی که اصرار به پاس دادن مسافت های طولانی به خصوص از سمت راست داشتند با ارسال دانشگر به سطح دیگری رسیدند اما توپ استقلال مقابل او به دروازه نرسید.

بخش 32: محمدحسین مرادمند با فاصله از بازیکنان پرسپولیس برای ضربه زدن به سر امید عالیشاه روی سرش بلند شد که این اتفاق بین دو درگیری رخ داد و مرادمند برای لحظاتی عصبانی شد.

بخش 35: کمال کامیابی نیا ناخودآگاه توپ را لو داد که مدافعان بازیکنان استقلال را اخراج کردند.

بخش 36: مهدی پور مدت زیادی از سمت راست تا رسیدن مراد ماند به بی نهایت قرمزها که در موقعیتی اشتباه توپ را از دروازه بیرون زد.

بخش 39: حسینی سانتر امید عالیشاه را به خوبی جمع می کند و مانع سرزنش قرمزها می شود.

داور یک دقیقه وقت آزاد در نظر گرفت چون هر دو تیم نتوانستند کاری انجام دهند اما نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

257 251

بیشتر بخوانید: مهمانان ویژه دربی 97 / عکس

دکمه بازگشت به بالا