ورزش

دلیل جدید رادوشوویچ برای حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس 

به گزارش رسانه آنلاین ، وقتی هروی میلیچ تصمیم گرفت به بهانه مشکلات مالی نیمکت نشین استقلال را به مقصد کرواسی ترک کند ، بوژیدار رادوشویچ بهانه ای آورد تا پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد.

اگرچه رادوشوویچ معتقد است که این تیم در اوایل فصل کنترل دارد تا بیانیه خود را از فصل گذشته پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند ، اما در پایان بیانیه او به او پرداخت می شود ، او قرارداد را شکست و اعلام کرد که به پول نیاز دارد اکنون؛ در آن زمان این شرکت به دلیل معامله با ماریو بودیمیر و چندین خارجی از جمله اینیگو والنسیا ، دستیار گابریل کالدرون ، در بدترین بحران مالی قرار داشت.

او می ترسید که این باشگاه زودتر از معامله قبلی از فیفا شکایت کند تا به خواسته خود برسد ، اما در عوض ، او به اردوی آماده سازی رفت و حتی یک بازی را از دست نداد. وی برای فشار بیشتر به مدیریت فعلی باشگاه تصمیم گرفت علاوه بر اعتراض به بحران مالی ، نیمکت نشینی را نیز مطرح كند. رادوشوویچ در مصاحبه ای با مدیریت شرکت ادعا كرد كه یحیی گل محمدی و دستیارانش او را به زمین تمرین نمی برند و از ابتدای این فصل دیگر او را ندیده است!

با این حال ، عذرخواهی رادو ادامه داشت تا جایی که مدیران باشگاه موفق شدند با گفتگوی جدید او را آرام کنند ، اما گارد کروات در پرسپولیس به جای بی احتیاطی ، این بار عذرخواهی جدیدی را پیدا کرد و گفت که وی زخمی شده است. در همین شرایط ، او در سه جلسه آخر تمرین شرکت نمی کرد تا اینکه یحیی گل محمدی نام خود را از لیست بازی های ماشین سازی تبریز حذف کرد.

به نظر می رسد بهانه رادو برای فشار بر کارمندان و مدیریت شرکت کافی نیست.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا