سلامت و تندرستی

دلار بخریم یا نه؟ – سی وی نت

امیرحسین کریم زاده با اشاره به اینکه کالاهای عمده مانند طلا ، سکه ، دلار و املاک و مستغلات به نقطه قیمت رسیده اند ، گفت: قیمت دلار ممکن است تا مرز 23000 سقوط کند. ارزش دلار بیست هزار است که نرخ ارز می تواند بین 17 تن تا بیست و سه هزار باشد.

وی ادامه داد: قیمت پایانی برای سال آینده 11 هزار و 500 است و بازار آزاد آن حدود 20 درصد بالاتر از این نرخ است. دلارهای زیر 15000 تومان ارزش آن را ندارند.

وی گفت ، “با نزدیک شدن رویکرد پایان سال چین به پایان دسامبر و اوایل ژانویه و نزدیک شدن به سال نو ، تقاضا برای دلار افزایش می یابد و دلار نوسان می کند.” در هر صورت ، ارزش کلی دلار در حال کاهش است. همچنین اگر دلار سقوط کند ، پول و طلا نیز سقوط می کنند.

کریم زاده افزود: “انتظار داریم قیمت طلا ، سکه و دلار تا پایان امسال کاهش یابد.” به نظر می رسد انتخابات امسال در ایران مانع رشد ارزش دلار در پایان سال خواهد شد.

وی ادامه داد: “در حال حاضر قیمت خانه بالا است و مردم دیگر قادر به خرید چیز نیستند.

اقتصاد با اشاره به بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه به پایان گذار خود رسیده است ، در دسامبر و ژانویه انتظار داریم روند مثبتی برای بازار سرمایه داشته باشیم. البته نباید فراموش کنیم که رفتار همه سرمایه های بازار قابل پیش بینی نیست.

کریم زاده در پایان گفت: خرید دلار تا پایان سال اصلاً توصیه نمی شود ؛ زیرا اکنون ثبات در این بازار وجود ندارد. سهام 4200 دلار فعلی در حال پاکسازی است. تنها روغنی که به روغن نرسیده گازوئیل است. در صورت افزایش قیمت این فرآورده نفتی ، قیمت مسافرت و کالا بهبود می یابد. بنابراین باید شاهد تورم باشیم.

223224

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا