فرهنگ و هنر

دفاع متعهدانه خبرنگاران از فرهنگ و تمدن ایران

کمیساریای پلیس تهران بزرگ از پیام خبرنگاری تشکر کرد.

به گزارش سی وی نت ، مقاله سردار حسین رحیمی در روز تولد روزنامه نگار این است: “روز خبرنگار ، گره خورده به یاد یکی از شهدای قلم ،” شهید محمود صارمی “، یادآور است. روزنامه نگاران پنهان به همراه یکدیگر.

روزنامه نگاران همواره به جنگ با دشمنانی که مخالف مواضع مسلمانان هستند ، و فداکاری و مهارت آنها در دفاع از کوه ها و فرهنگ موش ها در این منطقه توجه داشته و اجازه نمی دهد چیزهای گرانبهای کشور ما دیده شود. ایران را برای بیگانگان دوست داشته باشید. غارتگری. امروز که دشمنان و روشنفکران بی پروا اسلام به چشم انداز فرهنگی ما حمله می کنند بیش از هر زمان دیگری اهمیت و هوش کار شما به عنوان رهبران یک جنگ نرم برای دفاع از اصول تحول بزرگ اسلامی .

با تشکر و گرامیداشت روز “روز ارتقاء” ، می خواهم از شما برای تلاشها و تلاشهای شما در جهت افزایش ایمنی و آگاهی عمومی با انتشار داستانهای امیدوارکننده تشکر کنم. امیدواریم که در آینده با حضور پرشور و مداوم شما ، با همکاری فرماندهی ارتش تهران ، حضور و حضور شما را داشته باشیم. “من از خدای متعال خواهان افزایش سعادت و زیر نظر حضرت ولیعصر (عج) و همچنین تحت رهبری نخست وزیر (مضضاله العالی) هستیم.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا