فرهنگ و هنر

«دست فرمون» به راه افتاد

فصل سوم مسابقه Pheromone Hand که تولید آن از اوایل ماه مه آغاز شد اما به دلیل وضعیت کرونا به تعویق افتاد ، تولید شد و به زودی آماده انتشار خواهد بود.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم ، توسعه دهندگان شبکه نسیم از مناطق تولیدی برنامه های «فرمون» و «نفس» دیدن کردند و آنها را در جریان توسعه این برنامه ها قرار دادند.

محمد احسانی – مدیر شبکه نسیم ، حسن خجسته – شورای سیما ، مرتضی جاسبی – مدیر تیم تولید و مهدی توکلی زاده – مدیر شبکه نسیم از برنامه های “دست فرمون” و “نفس” دیدن کردند.

در این جلسه که نمایندگان ، مربیان و کامران تفتی ، حامیان برنامه حضور داشتند ، محمد احسانی بر اهمیت حفظ محیط امن و سالم و همچنین انگیزه و روحیه بالای تولیدکنندگان تأکید کرد. به

در این دیدار ، نمایندگان برنامه “فرمون دست” همچنین در مورد وضعیت دشواری که کرونا در طول تولید این برنامه ایجاد کرد و تولید برنامه را به طور موقت به تأخیر انداخت ، صحبت کردند.

فصل سوم مسابقه “دست فرمونی” که قبل از راه اندازی در اوایل ماه مه آغاز شد ، با ابتکار جدیدی با راه اندازی باشگاه مسابقه دستی فرمون آغاز شد که هدف آن کسب استعداد علاقمندان به این رشته در شهرهای مختلف است. بخشهایی از کشور

این سریال با سه مرد شروین یگانه ، فرهاد مطلبی و محسن جعفری و یک گروه زنان به سرپرستی یلدا مرادی همراه می شود. در این دوره ، طی چندین کنفرانس و جلسات آموزشی در شهرهای ارومیه ، شیراز ، کرمانشاه و تهران ، برترین ها انتخاب شدند که در ادامه فعالیت ، از خود حمایت کردند. برای رقابت حرفه ای در موسیقی و سرعت دست فرمون در فصل سوم به به

ویژگی فصل سوم حضور تیم های منطقه ای است که در حال حاضر نمایندگان رانندگان اتوبوس از هر منطقه با آنها تماس می گیرند.

تیم توسعه در تلاش است تا این برنامه را به دلیل موقعیت بیماری قلبی عروقی و نمای ترافیک محلی در اسرع وقت به آنتن شبکه معرفی کند.

مدیریت شبکه نسیم نیز با بازدید از رویداد “نفس” از زحمات این تیم قدردانی می کند.

نمایندگان تولید و مجری فلورا سام در این جلسه شرکت کردند که بر ارزش این برنامه در تشکر از شما برای گوش دادن به مادران و بیان داستان زندگی آنها در قالب برنامه های تلویزیونی تأکید کردند. مادرانی که از خانه های سراسر کشور مراقبت می کنند ، تصویر منحصر به فردی از کار و زندگی اجتماعی زنان و همچنین سوابق خانوادگی را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا